More
    Reklāma

    Volkswagen pārskata elektroauto stratēģiju un pagarinās MEB platformas dzīvesciklu

    Jaunākie raksti

    Pēdējā laikā arvien vairāk tiek runāts, ka Volkswagen koncerna vadība pārskata pašreizējo elektroauto attīstības stratēģiju, ieplānojot arī vairākas pārmaiņas. Tas ir saprotams, jo stratēģija tapa vēl iepriekšējā Volkswagen valdes priekšsēdētāja Herberta Dīza vadībā, savukārt jaunajam Volkswagen koncerna vadītajam Oliveram Blumem un Volkswagen zīmola vadītajam Tomasam Šēferam ir nedaudz atšķirīgs redzējums.

    Medija Autocar rīcībā esošā informācija liecina, ka izmainītās stratēģijas galvenais uzsvars ir pārstrādāt jau esošo MEB platformu un pagarināt tās dzīvesciklu. Tā vietā, lai uzreiz pārietu uz jauno SSP platformu, kas šobrīd ir izstrādes stadijā, Volkswagen vadība vēlas integrēt SSP struktūru un elementus jau esošajā MEB platformā. Uzņēmuma iekšienē šis plāns zināms ar nosaukumu “MEB-EVO”, savukārt galvenais uzlabojumu mērķis ir ir vienotas, uzlabotas bateriju šūnas, kas tiks izmantotas visos Volkswagen koncerna zīmolos.

    Lai uzlabotu MEB platformu, plānotas pusotru miljardu eiro vērtas investīcijas, attīstot bateriju šūnas, invertorus un citas tehnoloģijas. Tikmēr daudzi Dīza iecerētie attīstības projekti elektroauto jomā pagaidām ir iepauzēti un tos izvērtēs koncerna valde.

    Uzlabotā MEB platforma sniegs labāku uzlādes ātrumu un zemāku patēriņu, kā arī zemākas ražošanas izmaksas. Zināms, ka jaunā SSP platforma, kas atbalstīs 800V bateriju sistēmu un bija iecerēta kā MEB pēctece, ir atlikta un tā sērijveida ražošanā nonāks ātrākais 2028. gadā. Arī Volkswagen zīmola vadītājs Šēfers Losandželosas autoizstādē lika skaidri noprast, ka jaunās platformas plāna realizācija kavēsies par vismaz 2 gadiem.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma