Reklāma

Mercedes prasīs 1200 dolārus gadā par ātrāku braukšanu

Jaunākie raksti

“Twitter” vairs nemēģinās apkarot Covid-19 dezinformāciju

Īlons Masks, kļūstot par "Twitter" vadītāju, cieši apņēmās platformā nodrošināt vārda brīvību. Šajā ziņā jau panākts ievērojams progress, atjaunojot...

Epson pārtrauks ražot lāzerprinterus

Japānā bāzētais Epson paziņojis, ka uzsāks pārtraukts lāzerprinteru ražošanu. Pilnībā no lāzerprinteriem Epson atteiksies līdz 2026. gadam. Ražotājs norāda,...

Bite pāriet no Huawei uz Ericsson tīkla aprīkojumu

Turpinot mobilo sakaru tīkla attīstības stratēģiju un investējot vairāk  nekā 70 miljonus eiro, IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” šogad uzsācis...

“Wolt Drive” tagad nodrošinās ātru piegādi no “jebkura” veikala

"Wolt" piedāvā jaunu pakalpojumu - “Wolt Drive” jeb piegādi mazāk nekā stundas laikā tiešsaistē pasūtītām precēm. “Wolt Drive” būs...

Lancia pārdzims par elektroauto zīmolu

Kādreiz tik ļoti populārais itāļu auto zīmols Lancia atgriezīsies kā elektroauto ražotājs. Tiek pat solīts, ka pirmie Lancia elektroauto...

Mercedes Benz plānojot ieviest abonēšanas maksu par pilnu dzinēja iespēju klāstu izmantošanu. Tā vien izskatās, ka par 100 dolāriem mēnesī varēsi ar savu Mercedes uzsākt ātrāk braukt un izmantot pāris citas ne pārāk būtiskas iespējas.

Abonēšanas iespējas veidotas pagaidām Mercedes EQ elektriskajiem auto modeļiem. Ideja ir līdzīga Tesla ieviestajai Ludacris papildu pakai, kas gan maksā 10 000 dolāru, bet maksājums jāveic vienu reizi.

BMW jau kaut ko līdzīgu arī izmēģināja ar auto krēslu apsildi, tobrīd BMW saņēma ļoti plašu negāciju klāstu gan no mašīnu īpašniekiem, gan citiem interneta sērfotājiem.

BMW uzsāk piedāvāt sēdekļu apsildes abonēšanu

Mercedes Benz plāno piedāvāt nedaudz ātrāku automašīnas ieskriešanos līdz 100 km/h un pielāgotu griezes momenta līkni. 100 dolāri mēnesī šķiet visai daudz par šādām iespējām.

Avotsnypost
Reklāma

16 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
16 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Tītars
24.11.2022 10:17

Sajūta ka šajos rakstos kaut kas tiek izlaists. Kas īsti ir tas serviss ko es apmaksāju? Es tieku pie ekstra apkopēm, ritošajai daļai ir pagarināta garantija? Kapēc tas ir abonaments nevis vienas reizes maksājums?

Biteme
24.11.2022 10:47
Reply to  Tītars

Ekrānbildē viss ir uzrakstīts. Piemaksājot, tu saņem nevis parastu pienu, bet pienu ar lielāku kalcija saturu. Vai fluoru. Vai D vitamīnu.

Tītars
24.11.2022 10:53
Reply to  Biteme

Es saprotu ka Mercedess grib vienkāršot savas EQ ražošanas pipelines un nav vienīgais, IT to dara jau gadu desmitiem (IBM prakse). Bet kā patērētājs es redzu tikai zaudējumus. Mobīlā tīkla nodrošinājums ir saprotamāks, kaut kas kam vajag regulāru apkalpošanu. Taču par iekļautu detaļu software limitēšanu maksāt abonamentu?

ezgg
24.11.2022 15:53
Reply to  Tītars

Cenā nav iekļauta dibena apsilde.

Diginauts
24.11.2022 10:28

Sākās jedritvaikociņ. Nav jau tā ka šis ražotājs sevi apklauno ar saviem EV modeļiem, tagad vēl šādu marazmu piedāvā patēēēērēētājiem nobaudīt kā putna sūdu tiešā tēmejumā.

Biteme
24.11.2022 10:46

Pirms cepties, jāsaprot ka tas nav nekas tāds kas liedz izmantot auto. Mersis arī bez straujpakas tāpat brauks ņiprāk par jebkuru loganu vai kā tagad sauc budžeta segmenta apakšu un arī par dārgākiem auto. Un ja tā padomā – kas tieši mainās dzīvē? Jebkurš kartings par smiekla naudu salīdzinājumā ar merša cenu sniegs neaizmirstamas paātrinājuma emocijas. Ikdienā mersis ir līgans transportlīdzeklis, un tas jau nekur nezudīs.

Elektriķis
24.11.2022 11:01
Reply to  Biteme

Tu ar to “kartingu” domāji Teslu? :)

azad
24.11.2022 11:54

Ja patērētājs šo pieļaus, tad arī to ieviesīs un paturēs un arī citi ko līdzīgu pielietos, bet ja cilvēks parādīs nostāju, tad nāksies ko mainīt. Un ir principiāli cilvēki, kuri var arī neatgriesties pie viņiem, ja uzmetīs kloķi. Tā kā riskants pasākums.

Puteklis
24.11.2022 12:07

Skaidrs, ka brīvais tirgus ir brīvais tirgus – negribi, nepērc! Bet tomēr šī prakse nav slavējama. Te jau iepriekš minēja, ka tā ir naudas iekasēšana būtībā par neko – nopērkot abonementu, nekādas jaunas detaļas auto neparādās, tas viss jau tāpat bija iebūvēts. Un to rūpnīcā tāpat ieliks visiem, tā kā nekāda papildu izmaksu segšana nesanāks, tikai papildu izmaksas pircējam, tas arī viss.

Tas vēl varētu ieviesties konditorejā – nopērc bulciņu ar rozīnēm, bet rozīnes varēsi apēst tikai pēc papildu samaksas, tā nāksies ēst tikai maizīti… :D

stm
24.11.2022 13:04
Reply to  Puteklis

Pēc garantijas kilometriem garažas veči gan jau atslēgs mersedesu no ārpasaules un pieslēgs visus liegtos labumus … brīva niša atkal būs paradījusies gaišākiem prātiem …

Biteme
24.11.2022 19:03
Reply to  stm

Nu, var uztaisīt auto kas nekustās no vietas bez regulāriem sakariem ar ražotāja serveriem. Onkas čakarēs DNS un mēģinās auto sadraudzēt ar feiko serveri, tiem tāpat vajadzēs maksāt, bet mazāk. Onkām neatrisināmu problēmu gadījumā nāksies aizbraukt uz oficiālo servisu, tur paskatīsies uz kolhozu un bez abonēšanas lietoto labumu sarakstu un piedāvās izlūgumu, veicot iekavētos maksājumus. Kompis vienmēr izdrāzīs lietotāju.

Esnes
24.11.2022 17:41

Gan pie Jāņa garāžā varēs uzčipot apsildi pa 10€

bobis
24.11.2022 17:56

Nebrinisos ja masks so ideju pakers un ieviesis tesla.

Elektriķis
24.11.2022 18:42
Reply to  bobis

Vai Tu dzīvo mucā un Tevi baro pa spundi?:) Šī ideja jau sen ir ieviesta, un to ir izdarījis tieši viņš.

bobis
24.11.2022 17:59

Piemeram par ilgaku elektrocigaretes darbibu vai lielaku gradu alu ieviesis papildmaksu vai abonentmaksu.

Krotow
24.11.2022 18:15

Izskatās ka MB taisās atņemt darbu tūninga servisiem, nosaucot to par abonēšanu. Drīz par atsevišķu samaksu varēs dabūt arī kartona spoileri un alus bundžu uz izpūtēja.

Reklāma