Web Analytics
More
    Reklāma

    “Euronics” tirdzniecības centrā “Spice Home” atver savu lielāko veikalu Latvijā

    Jaunākie raksti

    No 17. novembra visiem interesentiem pieejams elektronikas un sadzīves tehnikas tirgotāja “Euronics” jaunā koncepta veikals. Veikals atrodas tirdzniecības centrā “Spice Home”. “Euronics” veikala izveidošanā investējis 2 miljonus eiro.

    Jaunā “Euronics” veikala kopējā platība ir 2600 kvadrāmetri. 1900 kvadrātmetri ir tirdzniecības telpas, savukārt 700 kvadrātmetros izvietota noliktava un telpas darbiniekiem. Šajā “Euronics” veikalā strādās 24 darbinieki.

    Reklāma

    Veikalā ir iespējams iegādāties aptuveni 6000 dažādu preču – sākot no lielās sadzīves tehnikas mājai, piemēram, ledusskapjiem, līdz dažādiem IT rīkiem. Tāpat jaunajā “Euronics” veikalā būs nopērkamas preces no tādām kategorijām, kas iepriekš bija pieejamas tikai, pasūtot tās internetveikalā, piemēram, mūzikas instrumenti un plašāks sortiments satura veidotājiem – mikrofoni, gaismas u.tml. Šajā “Euronics” veikalā tiks izmantotas elektroniskās cenu zīmes, kas pircējiem precīzi un nepārprotami komunicēs cenu. Tās arī ievērojami atvieglos darbinieku ikdienu, īpaši akciju periodos, kad cenas mainās.

    “Jaunajā “Euronics” veikalā klientiem būs lieliska iespēja visas preces pirms to iegādes apskatīt apstākļos, kas maksimāli pietuvināti mājas videi, kā arī tās izmēģināt. Mūsu mērķis bija izveidot lielāko un modernāko elektronikas preču veikalu Latvijā, kas būs jauns standarts visai nozarei,” saka “Euronics Latvia” vadītājs Dmitrijs Dzenis.

    “Euronics” jaunā veikala izveidē ir investējis gandrīz divus miljonus eiro. Tas ir pirmais jaunā iekštelpu dizaina “Euronics” veikals Baltijas valstīs. Drīzumā līdzīga dizaina “Euronics” veikali tiks atvērti arī citās Baltijas valstu pilsētās. Dizainu veidojis igauņu arhitekts Maits Lauri (Mait Lauri) kopā ar savu komandu no arhitektu biroja “Ako In”. “Euronics” piesaistīja vairākus ražotājus, lai radītu visu nepieciešamo mēbeļu apjomu un veikalu būtu iespējams atvērt laikā.

    “Jaunais dizains atbilst mūsdienu pircēja prasībām. Neskatoties uz to, ka aizvien vairāk klientu izvēlas pasūtīt preces attālināti “Euronics” e-veikalā, daudzi joprojām vēlas pirms iegādes tās apskatīt klātienē un arī nekavējoties saņemt, kas ir iespējams tikai uz vietas veikalā. Izvēloties preces, klientam ir svarīga ne tikai to tehniskā specifikācija un parametri. Viņam svarīgas ir arī emocijas un sajūta par to, kā šis konkrētais produkts atvieglos viņu ikdienu. Un tieši to mēs vēlamies parādīt mūsu jaunajā koncepcijā. Tāpēc arī nākotnē “Euronics” ieguldīs savas pūles un finanšu līdzekļus, lai maksimāli daudz preču būtu apskatāmas un izmēģināmas klātienē veikalā,” papildina D. Dzenis. Viņš piebilst, ka “Euronics” mērķa klients ir gan privātais pircējs, gan biznesa klients: “Mums ir Baltijas valstīs lielākā vietējā elektronikas preču noliktava, tāpēc “Euronics” ir arī lielākā izvēle, stabilākās cenas un ātrākā piegāde. Tās visas šābrīža mainīgajos apstākļos ir milzīgas mūsu klientu priekšrocības. “Euronics” spēj nodrošināt augstākās klases pārdošanas servisu, transporta pakalpojumus, kā arī jauno elektronikas preču uzstādīšanu un veco utilizēšanu.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Diginauts
    17.11.2022 15:02

    Operatīvo uzreiz tāpat ganjau nevarēs nopirkt…

    Biteme
    17.11.2022 18:14

    Šajā “Euronics” veikalā tiks izmantotas elektroniskās cenu zīmes, kas pircējiem precīzi un nepārprotami komunicēs cenu. Hm. Vai tad cena uz papīra ir izlasāma pārprotamā veidā, tiešām kāds skaitli 9 saprot kā 6? Un kā cenrādis var komunicēt – cenrādis taču ir nedzīvs. Communication is a two-way means of communicating information in the form of thoughts, opinions, and ideas between two or more individuals with the purpose of building an understanding. Uzsvars uz two-way.

    Vai relīzētāji gribēja teikt, ka elektroniskais cenrādis attēlos aktuālo cenu no kataloga, izslēdzot iespēju ka cena pie kases atšķiras no cenrāža attēlotās? Komunikatori-relīzeri, heh….

    Ivars
    18.11.2022 11:20
    Reply to  Biteme

    Mākslīgais intelekts analizēs garām ejošos cilvēkus un, pie ieinteresētības pamanīšanas, palielinās cenas fontu un spilgtumu. Ja manīs, ka cilvēka interese mazinās, automātiski samazinās cenu par 5% un dos signālu “pārdevējam-konsultantam” :)

    Albus
    18.11.2022 09:37

    Brīnos, kā tādi grezni interjeri un telpu plašums atsaucas uz tirgojamās preces cenu. Varbūt tādēļ arī komunicēs caur elektroniskām cenu zīmēm? Pats personīgi visus lielākos elektronikas pirkumus esmu veicis noliktavas tipa veikalos, internetā vai ārvalstīs. Šādos veikalos parasti sanāk ieiet kā muzejā tad kad lielveikalā paliek garlaicīgi

    Reklāma