Reklāma

“Instagram” profesionālo kontu īpašniekiem ļauj ieplānot ierakstu publicēšanu

Jaunākie raksti

“Twitter” vairs nemēģinās apkarot Covid-19 dezinformāciju

Īlons Masks, kļūstot par "Twitter" vadītāju, cieši apņēmās platformā nodrošināt vārda brīvību. Šajā ziņā jau panākts ievērojams progress, atjaunojot...

Epson pārtrauks ražot lāzerprinterus

Japānā bāzētais Epson paziņojis, ka uzsāks pārtraukts lāzerprinteru ražošanu. Pilnībā no lāzerprinteriem Epson atteiksies līdz 2026. gadam. Ražotājs norāda,...

Bite pāriet no Huawei uz Ericsson tīkla aprīkojumu

Turpinot mobilo sakaru tīkla attīstības stratēģiju un investējot vairāk  nekā 70 miljonus eiro, IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” šogad uzsācis...

“Wolt Drive” tagad nodrošinās ātru piegādi no “jebkura” veikala

"Wolt" piedāvā jaunu pakalpojumu - “Wolt Drive” jeb piegādi mazāk nekā stundas laikā tiešsaistē pasūtītām precēm. “Wolt Drive” būs...

Lancia pārdzims par elektroauto zīmolu

Kādreiz tik ļoti populārais itāļu auto zīmols Lancia atgriezīsies kā elektroauto ražotājs. Tiek pat solīts, ka pirmie Lancia elektroauto...

Oktobrī jau rakstījām, ka “Instagram” plāno pievienot funkciju, kas lietotājiem ļaus ieplānot ierakstus tieši lietotnē, neizmantojot “Meta Creator Studio” vai trešo pušu servisus. Šajā ziņā uzņēmums gājis uz priekšu un tagad uzņēmumiem un satura veidotājiem tiek sniegta iespēja līdz 75 dienām ieplānot gan foto, gan video saturu.

Lai piekļūtu šai funkcijai, lietotājam pēc ieraksta izveidošanas, bet pirms tā publicēšanas jāatver sadaļa “Papildu iestatījumi” jeb “Advanced Settings”. Pēc tam, nospiežot pogu “ieplānot šo ierakstu” jeb “Schedule this post”, jāizvēlas vēlamais datums un laiks tā publicēšanai. Lai apstiprinātu šo darbību, jānospiež poga “schedule”. Savukārt visas ieplānotās ziņas var redzēt vienuviet, atverot sadaļu “Scheduled Content”.

“Instagram” pagaidām nav dalījies ar informāciju par plašāku šīs funkcijas pieejamību, tāpēc nav zināms, vai un kad tā varētu nonākt pie “parastajiem” lietotājiem.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma