Web Analytics
More
    Reklāma

    “Revolut” cietis no kiberuzbrukuma, ietekmēti vairāk nekā 50 000 lietotāju

    Jaunākie raksti

    Pēdējā laikā kiberuzbrucēji kļuvuši patiesi aktīvi. Pagājušā nedēļā rakstījām, ka no vērienīga kiberuzbrukuma cietusi kompānija “Uber“. Taču šodien fintech uzņēmums “Revolut” paziņojis, ka to skāris īpaši mērķtiecīgs kiberuzbrukums, kas ļāvis hakeriem piekļūt desmitiem tūkstošu klientu personas datiem.

    Uzņēmuma pārstāvis Maikls Bodanskis atklājis, ka hakeriem uz neilgu laiku izdevies piekļūt nelielai daļai (aptuveni 0,16%) klientu informācijas. Ar šo incidentu uzņēmums saskārās 10. septembrī, nekavējoties to identificēja un līdz nākamās dienas dienas rītam operatīvi bija ticis ar to galā. “Revolut” arī sazinājies ar tiem klientiem, kuru personiskā informācija bija nonākusi līdz hakeriem.

    Reklāma

    “Revolut” informē, ka šis kiberuzbrukums skāris kopumā 50 150 klientus, tostarp 20 687 klientus Eiropas Ekonomikas zonā un 379 Lietuvas pilsoņus. Uzņēmums pagaidām atteicies atklāt, kādiem tieši datiem kiberuzbrucēji piekļuva, tomēr mierina, ka klientu ieguldījumi neesot skarti. E-pastā saviem klientiem “Revolut” skaidro, ka bankas kartes informācijai, PIN kodiem un parolēm hakeri nav tikuši klāt. Tomēr pārkāpuma atklāšanas paziņojumā teikts, ka pie ļaundariem varētu būt nonākuši daļēji karšu maksājumu dati, klientu vārdi, adreses, e-pasta adreses un tālruņu numuri.

    Jautāts par to, kā kiberuzbrucēji varēja piekļūt uzņēmuma datubāzei, “Revolut” norāda, ka hakeri izmantojuši arvien populārāko sociālās inženierijas metodi. Parasti tā ietver uzņēmuma darbinieka pārliecināšanu nodot sensitīvu informāciju, piemēram, savu paroli.

    Jāpiezīmē, ka pērn “Revolut”, kam ir bankas licence Lietuvā, piesaistīja 800 miljonus dolāru lielu finansējumu, līdz ar to kopumā tā tirgus vērtība šobrīd sasniedz vairāk nekā 33 miljardus dolāru.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma