Web Analytics
More
    Reklāma

    “Zoom” izstrādā e-pasta un kalendāra pakalpojumus

    Jaunākie raksti

    Pandēmijas sākums bija īsts ziedu laiks videokonferenču rīku izstrādātājiem. Apjukušie uzņēmēji tad steidza meklēt risinājumus attālinātām sapulcēm un priecājās, ka ir tādi uzņēmumi kā “Zoom“. Pēc divarpus gadiem situācija ar kovidu kaut kādā mērā ir normalizējusies, cilvēki strādā no ofisiem un arī “Zoom” peļņa sarūk. Šajā nenoteiktības laikā uzņēmums nolēmis paplašināties un piedāvāt citus produktus – e-pasta un kalendāra rīkus. Tie kopā ar “Zoom” videokonferenču risinājumu veidos sava veida produktivitātes komplektu uzņēmumiem.

    Šie produkti iekšēji pazīstami kā “Zmail” un “Zcal”, par kuriem “Zoom” plašāk varētu pastāstīt savā ikgadējā konferencē “Zoomtopia”, kas norisināsies novembrī. Tomēr skaidrs ir viens, ka uzņēmums pie šiem risinājumiem strādājis pamatīgi, jo to izstrādē ielikts divu gadu darbs.

    Reklāma

    “Zoom” vēlme izstrādāt šos e-pasta un kalendāra risinājumus vērtējama pretrunīgi. No vienas puses, labi, ka uzņēmums domā par paplašināšanos un vēlas piedāvāt veselu produktivitātes komplektu, kas ļaus ērti izmantot šos teju ikvienam darbiniekam vajadzīgos instrumentus – videokonferences, e-pastu un kalendāru. No otras puses, tirgū jau ir pāris diezgan spēcīgi uzņēmumi, kas to visu jau piedāvā un gadu gaitā šos produktus ir ļoti attīstījuši. Šeit runa ir par “Google” un “Microsoft”, kuru produkti “Google Workspace” un “Microsoft Office 365” ir lietotāju ļoti atzīti. Tāpat arī “Gmail” un “Outlook” ir gadiem slīpēti, un, lai konkurētu ar tiem, vajadzīgs kas patiešām inovatīvs.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma