Reklāma

“Zoom” izstrādā e-pasta un kalendāra pakalpojumus

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Pandēmijas sākums bija īsts ziedu laiks videokonferenču rīku izstrādātājiem. Apjukušie uzņēmēji tad steidza meklēt risinājumus attālinātām sapulcēm un priecājās, ka ir tādi uzņēmumi kā “Zoom“. Pēc divarpus gadiem situācija ar kovidu kaut kādā mērā ir normalizējusies, cilvēki strādā no ofisiem un arī “Zoom” peļņa sarūk. Šajā nenoteiktības laikā uzņēmums nolēmis paplašināties un piedāvāt citus produktus – e-pasta un kalendāra rīkus. Tie kopā ar “Zoom” videokonferenču risinājumu veidos sava veida produktivitātes komplektu uzņēmumiem.

Šie produkti iekšēji pazīstami kā “Zmail” un “Zcal”, par kuriem “Zoom” plašāk varētu pastāstīt savā ikgadējā konferencē “Zoomtopia”, kas norisināsies novembrī. Tomēr skaidrs ir viens, ka uzņēmums pie šiem risinājumiem strādājis pamatīgi, jo to izstrādē ielikts divu gadu darbs.

“Zoom” vēlme izstrādāt šos e-pasta un kalendāra risinājumus vērtējama pretrunīgi. No vienas puses, labi, ka uzņēmums domā par paplašināšanos un vēlas piedāvāt veselu produktivitātes komplektu, kas ļaus ērti izmantot šos teju ikvienam darbiniekam vajadzīgos instrumentus – videokonferences, e-pastu un kalendāru. No otras puses, tirgū jau ir pāris diezgan spēcīgi uzņēmumi, kas to visu jau piedāvā un gadu gaitā šos produktus ir ļoti attīstījuši. Šeit runa ir par “Google” un “Microsoft”, kuru produkti “Google Workspace” un “Microsoft Office 365” ir lietotāju ļoti atzīti. Tāpat arī “Gmail” un “Outlook” ir gadiem slīpēti, un, lai konkurētu ar tiem, vajadzīgs kas patiešām inovatīvs.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma