Reklāma

“Google” par negodīgu komercpraksi draud vairāku miljardu dolāru liels sods

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Kompānija “Google” jau neskaitāmas reizes dabūjusi pa asti sakarā ar pretmonopola pārkāpumiem, dominējošā stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu, datu aizsardzības neievērošanu, negodīgu komercpraksi utt. Līdz šim soda naudas apmēri, kas uzņēmumam, bija jāmaksā, svārstījās no vairākiem simtiem miljonu līdz dažiem miljardiem dolāru. Taču šķiet, ka šoreiz uzņēmums savārījis krietni pamatīgākas ziepes un saistībā ar negodīgu komercpraksi tam, iespējams, būs jāšķiras no ļoti prāvas summas.

Ziņots, ka “Google” varētu saskarties ar vērienīgām prāvām Lielbritānijas un Nīderlandes tiesās. Apgalvots, ka “Google” pielietojusi negodīgu komercpraksi šajās valstīs, izmantojot savu dominējošo stāvokli reklāmu izvietošanā internetā, tāpēc uzņēmumam, iespējams, būs jāsamaksā pat 25,4 miljardu dolāru liela soda nauda. Prasības abās tiesās tuvāko nedēļu laikā iesniegs advokātu birojs “Geradin Partners” Nīderlandes un Lielbritānijas izdevēju vārdā.

Advokātu biroja pārstāvis Demjens Džeradins (Damien Geradin) uzsver, ka “Google” ir pienācis laiks uzņemties atbildību par saviem darbiem un atlīdzināt zaudējumus, ko tā nodarījusi reklāmas nozarei. Arī “Google” nav palikusi atbildi parādā, un tās pārstāvis norādījis, ka šī apsūdzība esot “spekulatīva” un uzņēmums plāno “enerģiski ar to cīnīties”.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma