Reklāma

Audi R8 elektriskais pēctecis ieradīsies 2025. gadā

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Britu auto medijs Autocar, atsaucoties uz saviem avotiem uzņēmuma iekšienē ziņo, ka Audi R8 elektriskais pēctecis ieradīsies 2025. gadā, izmantojot kādu no jaunajām Volkswagen koncerna elektroauto platformām. Šāda projekta tapšanu jau pirms kāda laika oficiāli apstiprināja arī Audi pārstāvji.

Atsaucoties uz avotiem Ingolštādē, jaunais modelis būs ar citu nosaukumu, taču auto saglabās savu līdzšinējo tēlu kā divdurvju sporta kupeja. Šis auto kļūs par visu laiku jaudīgāko Audi. Plānots, ka ražošana notiks tajā pašā rūpnīcā, kur šobrīd tiek salikts parastais R8. Neoficiāla informācija liecina, ka parastā R8 ražošana tiks pārtraukta nākamā gada beigās, bet vēl varam sagaidīt kādu īpašā izlaiduma jeb “special edition” versiju.

Pašlaik esot divi iespējamie scenāriji, kādu platformu izmantos šis modelis, bet abu platformu izstrādē iesaistīts Porsche. Viena no versijām ir izmantot SSP platformu, uz kuras tiks konstruēts jaunais Taycan un e-tron GT. Otra versija ir izmantot citu Porsche izstrādātu platformu, kas pašlaik atrodas attīstības stadijā un tiek radīta, lai aizstātu Boxter un Cayman modeļus.

Lai arī kuru platformu Audi grasās izmantot, šim topošajam auto būs jābūt jaudīgākam nekā pašreizējā e-tron GT jaudīgākajai versijai ar 637Zs jaudu.

Audi Sport nodaļas vadītājs Sebastjans Grams intervijā Autocar pastāstījis, ka R8 elektriskais pēctecis šobrīd ir prioritāte, taču autoražotājs nākotnē sola arī elektrisku TT modeli.

Ja R8 tuvākajā nākotnē kļūs tikai un vienīgi elektrisks, tad R8 radniecīgais Lamborghini Huracan vēl nākamajā paaudzē saglabās iekšdedzes dzinēju. Šis modelis izmantos dzinēju, kuram ir vairāk nekā 6 cilindri, bet Lamborghini pagaidām nav precizējis, kuru tieši dzinēju plānots lietot. Jebkurā gadījumā, tas būs daļa no plug-in hibrīda sistēmas. Prognozējams, ka jaunā Huracan ierašanās notiks ne ātrāk kā 2024. gadā, jo tuvākā prioritāte ir jaunais Aventador.

AvotsMotor1
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Tītars
13.09.2022 23:23

Tesla roadster vai Audi R8 Etrons, kurš pirmais?

Reklāma