Britu auto medijs Autocar, atsaucoties uz saviem avotiem uzņēmuma iekšienē ziņo, ka Audi R8 elektriskais pēctecis ieradīsies 2025. gadā, izmantojot kādu no jaunajām Volkswagen koncerna elektroauto platformām. Šāda projekta tapšanu jau pirms kāda laika oficiāli apstiprināja arī Audi pārstāvji.
Atsaucoties uz avotiem Ingolštādē, jaunais modelis būs ar citu nosaukumu, taču auto saglabās savu līdzšinējo tēlu kā divdurvju sporta kupeja. Šis auto kļūs par visu laiku jaudīgāko Audi. Plānots, ka ražošana notiks tajā pašā rūpnīcā, kur šobrīd tiek salikts parastais R8. Neoficiāla informācija liecina, ka parastā R8 ražošana tiks pārtraukta nākamā gada beigās, bet vēl varam sagaidīt kādu īpašā izlaiduma jeb “special edition” versiju.
Pašlaik esot divi iespējamie scenāriji, kādu platformu izmantos šis modelis, bet abu platformu izstrādē iesaistīts Porsche. Viena no versijām ir izmantot SSP platformu, uz kuras tiks konstruēts jaunais Taycan un e-tron GT. Otra versija ir izmantot citu Porsche izstrādātu platformu, kas pašlaik atrodas attīstības stadijā un tiek radīta, lai aizstātu Boxter un Cayman modeļus.
Lai arī kuru platformu Audi grasās izmantot, šim topošajam auto būs jābūt jaudīgākam nekā pašreizējā e-tron GT jaudīgākajai versijai ar 637Zs jaudu.
Audi Sport nodaļas vadītājs Sebastjans Grams intervijā Autocar pastāstījis, ka R8 elektriskais pēctecis šobrīd ir prioritāte, taču autoražotājs nākotnē sola arī elektrisku TT modeli.
Ja R8 tuvākajā nākotnē kļūs tikai un vienīgi elektrisks, tad R8 radniecīgais Lamborghini Huracan vēl nākamajā paaudzē saglabās iekšdedzes dzinēju. Šis modelis izmantos dzinēju, kuram ir vairāk nekā 6 cilindri, bet Lamborghini pagaidām nav precizējis, kuru tieši dzinēju plānots lietot. Jebkurā gadījumā, tas būs daļa no plug-in hibrīda sistēmas. Prognozējams, ka jaunā Huracan ierašanās notiks ne ātrāk kā 2024. gadā, jo tuvākā prioritāte ir jaunais Aventador.
Tesla roadster vai Audi R8 Etrons, kurš pirmais?