Itāļu superauto ražotājs Ferrari ar sociālās saziņas lietotņu starpniecību pavēstījis, ka 13. septembrī pasaules pirmizrādi piedzīvos Ferrari vēsturē pirmais krosovers “Purosangue”. Ferrari arī publicējuši aptumšotu foto, lai veicinātu ažiotāžu.
Oficiāli šāda modeļa esamību Ferrari apstiprināja vēl 2018. gadā, prezentējot stratēģiju tuvākajiem gadiem. Kopš tā laika bijis daudz baumu, ko un kā Ferrari darīs. “Purosangue” bieži pieķerts tā saucamajos spiegu attēlos, kad Ferrari savu gaidāmo modeli testējuši gan trasē, gan arī uz publiskajiem ceļiem. Skaidrs, ka šis auto ir Ferrari atbilde komerciāli veiksmīgajam Lamborghini Urus modelim.
Autoražotājs jau apstiprinājis, ka “Purosangue” būs aprīkots ar atmosfērisko V12 dzinēju, savukārt tā pieejamība būs ierobežota. Ferrari plāni paredz, ka “Purosangue” piegādes apjomi nepārsniegs 20% no kopējā Ferrari piegādāto auto skaita. Tāpat Ferrari izvairījies šo auto saukt par SUV, tā vietā izmantojot apzīmējumu “FUV” (Ferrari Utility Vehicle). Arī līdz šim redzētie attēli vairāk liek domāt, ka šī mašīna ir kaut kas līdzīgs “shooting brake” virsbūves stilam, turklāt pats auto būs zems.
Kopumā par šo modeli zināms maz detaļu – tas konstrēts uz platformas, kas paredzēta hibrīdsistēmu lietošanai. Tāpat tam būs gaisa (air) balstiekārta un pilnpiedziņa, šim kļūstot par pirmo plaši pieejamo Ferrari ar četrām durvīm. Plaši pieejams Ferrari, protams, ir relatīvs jēdziens.
Ferrari šajā segmentā iesaistās vēlu un autoražotājs paspējis novērtēt, ka viņu galvenajiem konkurentiem ar krosoveru tirdzniecību veicas vairāk nekā labi – Lamborghini Urus, Aston Martin DBX ir attiecīgo autoražotāju populārākie modeļi, tāpēc Ferrari arī pievienojas ballītei, lai šo tirgus nišu pilnībā neatstātu konkurentu rīcībā. Pagaidām no klasisku superauto ražotājiem vien McLaren nav sava SUV, taču uzņēmuma jaunā vadība labvēlīgi raugās uz ideju radīt McLaren krosoveru.
Izskatās pēc uzkačāta Stelvio.
“Kopumā par šo modeli zināms maz detaļu – tas konstrēts uz platformas, kas paredzēta hibrīdsistēmu lietošanai.” Konstrēts??? Autors domājis – konstruēts vai kastrēts?
Kristian – izdari visiem pakalpojumu un neapmeklē vairs šo lapu!
Edg, portālu “kursors.lv” apskatos gandrīz katru dienu, bet tik daudz gramatisku kļūdu līdz šim nebiju pamanījis. Tā ir nevīžība no autoru puses attiecībā uz saviem lasītājiem. Ja Tevi tas neuztrauc, tad laid manus komentārus gar ausi.
Varbūt Tev, Kristian, ir kāda psihiska slimība, kas liek pievērst uzmanību gramatikas kļūdām? Tāda kā paranoja, kas liek Tev kļūt gluži nelaimīgam par izlaistu komatu teikumā? Iesaku apmeklēt Tev ģimenes ārstu un pastāstīt simptomus!
Edg, lai nu par ko, bet latviešu valodas pareizu lietošanu kādam piemērot “diagnozes” liek domāt, ka vai nu pats esi ar kādiem simptomiem vai nevēlams subjekts.
Domāju, šis būs finansiāli veiksmīgs modelis. Tā sauktais “cash cow”. Tas arī varētu Ferrarri zīmolu padarīt tuvāku plašam patērētāju lokam, jo šāds auto tomēr būs praktiskāks par superkāru, it sevišķi, ja būs arī versija ar dīzeļdzinēju.
Domāju ka šiem vajadzētu uztaisīt kādu universāli un ar dīzeli, Latvijā vien būs noieta tirgus!
Universālis (Ferrari FF/GTC4Lusso) jau pārus gadus ir, tikai nav ar dīzeli.