Reklāma

Snapchat atlaidīs piekto daļu darbinieku un veiks restrukturizāciju

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Uzņēmums Snap, kam pieder lietotne Snapchat, paziņojis par darbinieku skaita samazināšanu par 20%, kā arī tā restrukturizāciju, jo pēdējo mēnešu laikā nav sasniegti vēlamie finanšu rezultāti.

Kaut arī Snap ieņēmumi pēdējā ceturksnī bijuši 1,11 miljardi dolāru, kas ir bijis 13% pieaugums, salīdzinot ar šo pašu periodu pirms gada, tomēr jau otro trimestri nav izdevies sasniegt uzņēmuma finanšu mērķus. Plānotais mērķis bijis pieaugums 20 līdz 25% robežās. Līdz ar to nācies izšķirties par šādu soli, kas ir darbinieku skaita samazināšana.

Tomēr uzņēmums negrasās savus darbiniekus atlaist tāpat vien, jo viņi saņems četru mēnešu algas izmaksu, kā arī daļa saņems atbalstu, lai atrastu citu darbu, ja tie ir bijuši tieši saistīti ar attālinātā darba iespējām un nav ASV pilsoņi. Papildu tam Snap arī samazinās ievestīcijās dažādos saistītajos produktus, bet par jaunajiem biznesa mērķiem noteikti kopienas pieaugums, apgrozījuma pieaugums un papildinātā realitāte.

Kā viens no piemēriem ieņēmumu palielinājumam ir jaunais Snapchat+ abonēšanas serviss, kas lietotājiem ļauj ātrāk saņemt lietotnes jaunumus. Līdz šim galvenais ienākumu avots, protams, ir reklāmas. Šobrīd Snapchat aktīvo lietotāju skaits sasniedz 348 miljonus, tiesa, mums Eiropā šis sociālais tīkls nav tik populārs, cik tas ir pāri okeānam. Tomēr joprojām Snap lietotāju skaits palielinās, jo gada laikā tas pieaudzis par 18%.

Kādas ir jūsu attiecības ar lietotni Snapchat?

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma