Reklāma

“Snapchat” maksas abonementu izmanto negaidīti daudz lietotāju

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Jūnija pašā izskaņā “Snapchat” nāca klajā ar savu jauno maksas abonementu “Snapchat Plus”, kas par 3,99 USD mēnesī lietotājiem sniedz dažādas ekskluzīvas iespējas un agrīnu piekļuvi atsevišķām funkcijām. Izskatās, ka jaunais plāns guvis piekrišanu no lietotāju puses, jo pusotra mēneša laikā “Snapchat Plus” abonementu izmanto jau miljons lietotāju.

Par 3,99 USD mēnesī šiem lietotājiem ir piekļuve tādām funkcijām kā, piemēram, mainīga lietotnes ikona, iespēja redzēt, kurš lietotājs skatās atkārtoti storijus. Jūlijā tāda pirmā lielā ekskluzīvā funkcija, pie kuras tika maksas lietotāji, bija iespēja “Snapchat” izmantot galddatoros. Protams, bez šīm ir vēl citas maznozīmīgākas, taču, iespējams, kādam saistošākas iespējas storiju veidošanā, saziņā un jauninājumi lietotnes dizainā.

Protams, viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc “Snap” sāka piedāvāt maksas abonementu, ir iespēja papildus piepelnīties. Tas ir viens no daudziem uzņēmumiem, kurus ir skārušas pērn ieviestās izmaiņas “Apple” konfidencialitātes politikā, kas radīja caurumu “Snap” reklāmas biznesā, kas ir galvenais uzņēmuma ienākumu avots.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma