Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” slēgs savu telemedicīnas servisu

    Jaunākie raksti

    Jūlija beigās ziņojām, ka e-komercijas gigants “Amazon” plāno paplašināties medicīnas lauciņā un iegādājies ASV veselības aprūpes sniedzēju “One Medical”. Taču izskatās, ka izlauzties tādā jomā kā medicīna e-komercijas uzņēmumam nav nemaz tik viegli. “Amazon” paziņojis par plāniem līdz gada beigām slēgt savu telemedicīnas servisu “Amazon Care”, ko izveidoja tikai pirms trim gadiem.

    “Amazon” vecākais veselības jomas viceprezidents Nīls Lindsijs (Neil Lindsay) norādījis, ka lēmums atteikties no virtuālo veselības pakalpojumu sniedzēja nebija vienkāršs un prasīja vairākus mēnešus. Tomēr galvenais iemesls, kāpēc nolemts slēgt “Amazon Care”, ir mērķauditorijas – lielo uzņēmumu – zemā interese par pakalpojumu. Tāpēc, īsti neredzot šī servisa nākotni, “Amazon” to nolēmis gada beigās, 31. decembrī, slēgt.

    Reklāma

    “Amazon Care” tika radīts kā risinājums virtuālo veselības aprūpes pakalpojumu apvienošanai vienā servisā. Sākotnēji tas tika sniegts “Amazon” darbiniekiem. Taču pērnā gada februārī izvērsts plašāk un piedāvāts primāri lielajiem uzņēmumiem ASV, kuri vēlējās nodrošināt virtuālo veselības pakalpojumu saņemšanu saviem darbiniekiem. “Amazon” vēl šomēnes paplašināja “Amazon Care” piedāvājumu, pievienojot garīgās veselības aprūpes iespējas.

    Ļoti iespējams, “Amazon Care” slēgšana saistīta arī ar “One Medical” uzņēmuma iegādi, “Amazon” vēloties izvērsties nedaudz citā medicīnas novirzienā. Tāpat tiek ziņots, ka e-komercijas gigants ir ieinteresēts iegādāties mājas aprūpes veselības tehnoloģiju radītāju “Signify Health”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma