Reklāma

“Amazon” sper platu soli medicīnas jomā, iegādājoties uzņēmumu “One Medical”

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

E-komercijas gigants “Amazon” cenšas ielauzties daudzās jomās, tāpēc jau sen šo uzņēmumu nevar saistīt tikai ar tirgošanos internetā. Lielu uzmanību “Amazon” sev pievērsa, iegādājoties veikalu ķēdi “Whole Foods“. Taču tagad uzņēmums pārsteidz vēl vairāk. “Amazon” paziņojis, ka ienāk medicīnas jomā un iegādājies uzņēmumu “One Medical”, kas ir primārās aprūpes sniedzējs ASV.

Zināms, ka darījuma vērtība sasniedza 3,9 miljardus dolāru. Līdz ar to no “Amazon” puses tas ir diezgan vērā ņemams pieteikums iesaistīties veselības aprūpes jomā. Pamatojot savu pirkumu, “Amazon” uzskata, ka tieši veselības aprūpe ir viena no tām nozarēm, kurai nepieciešama uzlabošana, izmantojot tehnoloģijas. Viena no problēmām šajā jomā, pēc “Amazon” domām, ir patērētais laiks, līdz pacients saņem pakalpojumu. Tas attiecas gan uz nokļūšanu līdz ārstniecības iestādei, gaidīšanu rindā, došanos uz aptieku utt.

Savukārt veselības aprūpes sniedzējs “One Medical” varētu būt labs pirkums “Amazon”, jo šobrīd savā darbībā un pakalpojumu sniegšanā pastiprināti izmanto tehnoloģijas. Uzņēmums piedāvā 24/7 virtuālo veselības aprūpi, izmantojot tālruni vai datoru. Tāpat “One Medical” piedāvā caur lietotni pieteikt vizīti pie ārsta. “Amazon” to raksturo kā “uz cilvēku vērstu un tehnoloģijās balstītu ASV primārās aprūpes organizāciju”.

Abi uzņēmumi plāno apvienot savas tehnoloģiskās spējas dažādos veidos, kas šobrīd nav vēl konkretizēti. Tomēr mērķis ir skaidrs – nodrošināt labāku veselības aprūpi lielākam skaitam cilvēku.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma