Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” sper platu soli medicīnas jomā, iegādājoties uzņēmumu “One Medical”

    Jaunākie raksti

    E-komercijas gigants “Amazon” cenšas ielauzties daudzās jomās, tāpēc jau sen šo uzņēmumu nevar saistīt tikai ar tirgošanos internetā. Lielu uzmanību “Amazon” sev pievērsa, iegādājoties veikalu ķēdi “Whole Foods“. Taču tagad uzņēmums pārsteidz vēl vairāk. “Amazon” paziņojis, ka ienāk medicīnas jomā un iegādājies uzņēmumu “One Medical”, kas ir primārās aprūpes sniedzējs ASV.

    Zināms, ka darījuma vērtība sasniedza 3,9 miljardus dolāru. Līdz ar to no “Amazon” puses tas ir diezgan vērā ņemams pieteikums iesaistīties veselības aprūpes jomā. Pamatojot savu pirkumu, “Amazon” uzskata, ka tieši veselības aprūpe ir viena no tām nozarēm, kurai nepieciešama uzlabošana, izmantojot tehnoloģijas. Viena no problēmām šajā jomā, pēc “Amazon” domām, ir patērētais laiks, līdz pacients saņem pakalpojumu. Tas attiecas gan uz nokļūšanu līdz ārstniecības iestādei, gaidīšanu rindā, došanos uz aptieku utt.

    Reklāma

    Savukārt veselības aprūpes sniedzējs “One Medical” varētu būt labs pirkums “Amazon”, jo šobrīd savā darbībā un pakalpojumu sniegšanā pastiprināti izmanto tehnoloģijas. Uzņēmums piedāvā 24/7 virtuālo veselības aprūpi, izmantojot tālruni vai datoru. Tāpat “One Medical” piedāvā caur lietotni pieteikt vizīti pie ārsta. “Amazon” to raksturo kā “uz cilvēku vērstu un tehnoloģijās balstītu ASV primārās aprūpes organizāciju”.

    Abi uzņēmumi plāno apvienot savas tehnoloģiskās spējas dažādos veidos, kas šobrīd nav vēl konkretizēti. Tomēr mērķis ir skaidrs – nodrošināt labāku veselības aprūpi lielākam skaitam cilvēku.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma