Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” nācis klajā ar papildinātās realitātes apavu pielaikošanas rīku

    Jaunākie raksti

    Tehnoloģijas maina iepirkšanās pieredzi, un drīz arī apģērbu pielaikošanas kabīnes būs vēsture. Šobrīd jau pastāv papildinātās realitātes (Augmented Reality – AR) risinājumi, kas  ļauj virtuāli pielaikot noskatīto apģērbu. Šajā sakarā e-komercijas gigants “Amazon” 9. jūnijā nācis klajā ar jaunu risinājumu, kas līdzīgā veidā palīdz piemērīt apavus.

    Jaunais AR risinājums “Virtual Try-On” pieejams “Amazon” iepirkšanās lietotnes izmantotājiem ASV, kuri lieto “iOS” ierīces. Kad klienti ir izvēlējušies apavus un vēlas tos virtuāli piemērīt, produkta informācijas lapā jāizvēlas opcija “Virtual Try-On” un jāvērš mobilās ierīces kamera pret savām kājām, kas ļaus redzēt, kā kurpe izskatīsies kājās. Lai uzzinātu, kā apavs izskatīsies no dažādiem leņķiem, atliek tikai pakustināt kāju. Vienlaikus jāpatur prātā, ka šis rīks palīdz tikai vizuāli novērtēt apavu atbilstību un tas nav izmēru noteikšanas rīks.

    Reklāma

    “Amazon Fashion” prezidents norāda, ka “Amazon Fashion” mērķis ir radīt novatorisku pieredzi, kas padara apģērba pirkšanu tiešsaistē vienkāršāku un patīkamāku klientiem. Šāda iespēja tagad pieejama arī apavu lūkotājiem, kuri var virtuāli piemērīt tūkstošiem apavu stilu no populārākajiem un iecienītākajiem zīmoliem, piemēram, “New Balance”, “Adidas”, “Reebok”, “Puma”, “Lacoste”, “Asics”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma