Reklāma

“Amazon” nācis klajā ar papildinātās realitātes apavu pielaikošanas rīku

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Tehnoloģijas maina iepirkšanās pieredzi, un drīz arī apģērbu pielaikošanas kabīnes būs vēsture. Šobrīd jau pastāv papildinātās realitātes (Augmented Reality – AR) risinājumi, kas  ļauj virtuāli pielaikot noskatīto apģērbu. Šajā sakarā e-komercijas gigants “Amazon” 9. jūnijā nācis klajā ar jaunu risinājumu, kas līdzīgā veidā palīdz piemērīt apavus.

Jaunais AR risinājums “Virtual Try-On” pieejams “Amazon” iepirkšanās lietotnes izmantotājiem ASV, kuri lieto “iOS” ierīces. Kad klienti ir izvēlējušies apavus un vēlas tos virtuāli piemērīt, produkta informācijas lapā jāizvēlas opcija “Virtual Try-On” un jāvērš mobilās ierīces kamera pret savām kājām, kas ļaus redzēt, kā kurpe izskatīsies kājās. Lai uzzinātu, kā apavs izskatīsies no dažādiem leņķiem, atliek tikai pakustināt kāju. Vienlaikus jāpatur prātā, ka šis rīks palīdz tikai vizuāli novērtēt apavu atbilstību un tas nav izmēru noteikšanas rīks.

“Amazon Fashion” prezidents norāda, ka “Amazon Fashion” mērķis ir radīt novatorisku pieredzi, kas padara apģērba pirkšanu tiešsaistē vienkāršāku un patīkamāku klientiem. Šāda iespēja tagad pieejama arī apavu lūkotājiem, kuri var virtuāli piemērīt tūkstošiem apavu stilu no populārākajiem un iecienītākajiem zīmoliem, piemēram, “New Balance”, “Adidas”, “Reebok”, “Puma”, “Lacoste”, “Asics”.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma