Reklāma

“Amazon” nācis klajā ar papildinātās realitātes apavu pielaikošanas rīku

Jaunākie raksti

Masks apgalvo, ka pilnībā uzkrauts Semi kravas auto ar vienu uzlādi nobraucis 800 kilometrus

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apgalvo, ka elektriskais Semi kravas auto nupat testos veicis 500 jūdzes jeb 800...

Sanfrancisko policija varēs izmantot robotus aizdomās turamo likvidēšanai

Attīstoties tehnoloģijām, palielinās to jomu skaits, kur var izmantot robotus. Sen jau garām tie laiki, kad mašīnas tika nodarbinātas...

Consumer Reports tehnisko problēmu dēļ vairs neiesaka iegādāties Ford Mustang Mach-E elektroauto

Izdevuma Consumer Reports (CR) publicētajā auto uzticamības aptaujā (Auto Reliability Survey) norādīts, ka izdevums vairs neiesaka iegādāties elektrisko Ford Mustang Mach-E,...

Brazīlija pieņem likumu, lai padarītu kriptovalūtu par likumīgu norēķinu līdzekli

Neskatoties uz visai nestabilo situāciju kriptopasaulē, šķiet, ka Brazīlija nolēmusi sekot Salvadoras piemēram un atļaut maksājumus ar kriptovalūtām. Par...

Eufy drošības kameras bez lietotāja ziņas sūta datus uz nedrošiem serveriem

Atklājusies visai nejauka informācija par Eufy drošības kamerām, kas nemaz nav tik drošas, jo kameras nedroši sūta datus uz...

Tehnoloģijas maina iepirkšanās pieredzi, un drīz arī apģērbu pielaikošanas kabīnes būs vēsture. Šobrīd jau pastāv papildinātās realitātes (Augmented Reality – AR) risinājumi, kas  ļauj virtuāli pielaikot noskatīto apģērbu. Šajā sakarā e-komercijas gigants “Amazon” 9. jūnijā nācis klajā ar jaunu risinājumu, kas līdzīgā veidā palīdz piemērīt apavus.

Jaunais AR risinājums “Virtual Try-On” pieejams “Amazon” iepirkšanās lietotnes izmantotājiem ASV, kuri lieto “iOS” ierīces. Kad klienti ir izvēlējušies apavus un vēlas tos virtuāli piemērīt, produkta informācijas lapā jāizvēlas opcija “Virtual Try-On” un jāvērš mobilās ierīces kamera pret savām kājām, kas ļaus redzēt, kā kurpe izskatīsies kājās. Lai uzzinātu, kā apavs izskatīsies no dažādiem leņķiem, atliek tikai pakustināt kāju. Vienlaikus jāpatur prātā, ka šis rīks palīdz tikai vizuāli novērtēt apavu atbilstību un tas nav izmēru noteikšanas rīks.

“Amazon Fashion” prezidents norāda, ka “Amazon Fashion” mērķis ir radīt novatorisku pieredzi, kas padara apģērba pirkšanu tiešsaistē vienkāršāku un patīkamāku klientiem. Šāda iespēja tagad pieejama arī apavu lūkotājiem, kuri var virtuāli piemērīt tūkstošiem apavu stilu no populārākajiem un iecienītākajiem zīmoliem, piemēram, “New Balance”, “Adidas”, “Reebok”, “Puma”, “Lacoste”, “Asics”.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma