Reklāma

“Snap” atmet ar roku savam selfiju drona projektam

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Aprīļa beigās ziņojām, ka uzņēmums “Snap” (“Snapchat”) izlaidis savu pirmo selfiju jeb pašbildes dronu “Pixy”. Ar tā palīdzību aktīvākie lietotnes izmantotāji varēja noķert unikālus selfijus un video. Tomēr šķiet, ka ar šo projektu uzņēmumam nav veicies tik labi, jo pēc četru mēnešu darba to nolemts pārtraukt.

“Snap” izpilddirektors Evans Špīgels kā galveno iemeslu tam norādījis prioritāšu maiņu. Tomēr jāatzīst, ja ar šo dronu tirgošanu uzņēmumam būtu veicies labi, darbs pie tā tiktu turpināts. Pagaidām šo ierīci vēl ir iespējams iegādāties.

Jāpiezīmē, ka “Pixy” ir 250 dolāru vērts drons, kas spēj pacelties un nolaisties pat uz lietotāja rokas. Izmēros tas ir diezgan mazs un ietilps jakas kabatā. Dronam ir četri iepriekš iestatīti lidojuma maršruti, un tā uzņemtos attēlus un video lietotājs pēc tam var pārsūtīt un kopīgot lietotnē “Snapchat“.

Pilnīgi iespējams, ka patiesais projekta miršanas iemesls ir “Snap” finanšu problēmas. Uzņēmums jūlijā paziņoja, ka iepriekšējā ceturksnī krietni samazinājušies pārdošanas apjomi. Tā rezultātā “Snap” akcijas vērtība samazinājās par 40%. Savukārt gada griezumā akcijas cena nokritusi par vairāk nekā 80%.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma