Reklāma

Mahindra sniedz ieskatu piecos elektroauto, kas izmantos VW MEB daļas

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Indijas autobūves uzņēmums Mahindra sniedzis ieskatu kopumā piecos elektriskajos modeļos, kas tuvāko gadu laikā nonāks tirgū. Šajos modeļos izmantotas daļas, kas aizgūtas no Volkswagen koncerna un tā izstrādātās MEB platformas.

Šie jaunie modeļi prezentēti ar diviem jauniem apakšzīmoliem “XUV” un “BE”, savukārt pašas mašīnas konstruētas uz pašu izstrādātas elektroauto platformas “INGLO” – nosaukumā apvienoti vārdi “Indija” un “globāls”. Platformā tiek izmantotas detaļas, kas aizgūtas no MEB platformas. Pagaidām gan nav zināms, kas tieši pārņemts no vācu autoražotāja un cik līdzīgas ir pašas platformas.

Mašīnās plānots izmantot LFP baterijas, savukārt to ietilpība plānota no 60 līdz 80 kWh, kas ir mūsdienu standartiem atbilstoši. Ātrās uzlādes iespējas tiek solītas līdz 175 kW, kam vajadzētu būt gana, lai mašīnu līdz 80 procentiem uzlādētu apmēram pusstundā. Pagaidām netiek sniegti pat aptuveni sniedzamības dati, taču Mahindra sola klasē labākos rezultātus.

Pirmie indiešu autoražotāja modeļi uz ceļiem nonāks jau ap 2024. gadu, savukārt līdz 2026. gadam tirgū jau būtu jābūt vismaz četriem no šiem izrādītajiem auto.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma