Reklāma

Neskatoties uz klimata mērķiem, “Amazon” radītais piesārņojums tikai pieaug

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Neskatoties uz saviem klimata mērķiem un apņemšanos līdz 2030. gadam kļūt oglekļa neitrālai kompānijai, “Amazon” radītais piesārņojums joprojām pieaug. Saskaņā ar uzņēmuma nupat publicēto ikgadējo ilgtspējības ziņojumu – “Amazon” radītās oglekļa emisijas pērn pieaugušas par 18%, kas ir visai augsts rādītājs.

Ziņojumā skaidrots, ka, lai arī pandēmijas otrajā gadā pieauga iepirkšanās tiešsaistē, “Amazon” vienlaikus strauji izvērsa savu noliktavu darbību, lai spētu laicīgāk apstrādāt veiktos pasūtījumus. Līdz ar to kopumā 2021. gadā uzņēmums radīja vairāk nekā 71,54 miljonus tonnu oglekļa dioksīda.

“Amazon” radītais piesārņojums ir ievērojams, taču, iespējams, patiesībā tas ir vēl lielāks. Kamēr tādi mazumtirgotāji kā, piemēram, “Walmart” ņem vērā radīto piesārņojumu, kas saistīts ar visām viņu pārdotajām precēm, “Amazon” uzskaita tikai tās oglekļa emisijas, kas saistītas ar “Amazon” zīmola produktiem, kas veido ap 1% no kopējā pārdošanas apjoma. Savukārt trešo pušu pārdevējiem ir jāpilda sava emisiju uzskaite neatkarīgi no tā, vai viņi pārdod savas preces, izmantojot “Amazon” noliktavas.

Vides eksperti jau sen ir pauduši bažas par “Amazon” darbības milzīgo ietekmi uz klimatu. Neskatoties uz progresa trūkumu, uzņēmums neatkāpjas no saviem klimata mērķiem un līdz 2030. gadam vai sliktākajā gadījumā līdz 2040. gadam cer sasniegt CO2 neitralitāti.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma