Web Analytics
More
    Reklāma

    Neskatoties uz klimata mērķiem, “Amazon” radītais piesārņojums tikai pieaug

    Jaunākie raksti

    Neskatoties uz saviem klimata mērķiem un apņemšanos līdz 2030. gadam kļūt oglekļa neitrālai kompānijai, “Amazon” radītais piesārņojums joprojām pieaug. Saskaņā ar uzņēmuma nupat publicēto ikgadējo ilgtspējības ziņojumu – “Amazon” radītās oglekļa emisijas pērn pieaugušas par 18%, kas ir visai augsts rādītājs.

    Ziņojumā skaidrots, ka, lai arī pandēmijas otrajā gadā pieauga iepirkšanās tiešsaistē, “Amazon” vienlaikus strauji izvērsa savu noliktavu darbību, lai spētu laicīgāk apstrādāt veiktos pasūtījumus. Līdz ar to kopumā 2021. gadā uzņēmums radīja vairāk nekā 71,54 miljonus tonnu oglekļa dioksīda.

    Reklāma

    “Amazon” radītais piesārņojums ir ievērojams, taču, iespējams, patiesībā tas ir vēl lielāks. Kamēr tādi mazumtirgotāji kā, piemēram, “Walmart” ņem vērā radīto piesārņojumu, kas saistīts ar visām viņu pārdotajām precēm, “Amazon” uzskaita tikai tās oglekļa emisijas, kas saistītas ar “Amazon” zīmola produktiem, kas veido ap 1% no kopējā pārdošanas apjoma. Savukārt trešo pušu pārdevējiem ir jāpilda sava emisiju uzskaite neatkarīgi no tā, vai viņi pārdod savas preces, izmantojot “Amazon” noliktavas.

    Vides eksperti jau sen ir pauduši bažas par “Amazon” darbības milzīgo ietekmi uz klimatu. Neskatoties uz progresa trūkumu, uzņēmums neatkāpjas no saviem klimata mērķiem un līdz 2030. gadam vai sliktākajā gadījumā līdz 2040. gadam cer sasniegt CO2 neitralitāti.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma