Web Analytics
More
    Reklāma

    “TikTok” vēlas sastādīt konkurenci “Spotify” un piedāvāt savu mūzikas straumēšanas lietotni

    Jaunākie raksti

    TikTok” vēlas paplašināties ārpus īso video segmenta un nolēmis iekāpt mūzikas lauciņā, piesakot nopietnu konkurenci jomas grandam “Spotify” un citām mūzikas straumēšanas platformām. Konkrētāk, “TikTok” cer nākt klajā savu mūzikas straumēšanas lietotni “TikTok Music”, kas domāta, lai veicinātu mūzikas un sociālās pasaules mijiedarbību.

    Ķīnas uzņēmums “ByteDance” jau maijā iesniedza preču zīmes pieteikumu ASV Patentu un preču zīmju birojam, lai jaunā mūzikas straumēšanas lietotne būtu pazīstama kā “TikTok Music”. Šis pieteikums gan vēl jāizskata juristam, līdz ar to vēl nekas nav apstiprināts.

    Reklāma

    Saskaņā ar iesniegumu “TikTok” mūzikas straumēšanas lietotne būs izmantojama viedtālruņos un planšetdatoros. Ar tās palīdzību lietotāji varēs “iegādāties, atskaņot, kopīgot, lejupielādēt mūziku, dziesmas, albumus, dziesmu vārdus, izveidot, ieteikt, kopīgot savus atskaņošanas sarakstus, augšupielādēt fotogrāfijas kā atskaņošanas sarakstu vākus, komentēt dziesmas un albumus” utt.

    Jāpiezīmē, ka “TikTok Music” nebūtu tā radītāja “ByteDance” pirmais šāds veikums. Ķīnas uzņēmums atsevišķos tirgos, tostarp Brazīlijā, Indijā un Indonēzijā, jau piedāvā līdzīgu lietotni “Resso”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Aigars
    31.07.2022 15:06

    Kādā augsnē stādīs? :)

    Other guy
    31.07.2022 20:19
    Reply to  Aigars

    Tavā tukšajā galvaskausā stādīs

    Aigars
    05.08.2022 16:02
    Reply to  Other guy

    Latviešu valodu pirms tam, lūdzu, iemācies

    Reklāma