“TikTok” vēlas paplašināties ārpus īso video segmenta un nolēmis iekāpt mūzikas lauciņā, piesakot nopietnu konkurenci jomas grandam “Spotify” un citām mūzikas straumēšanas platformām. Konkrētāk, “TikTok” cer nākt klajā savu mūzikas straumēšanas lietotni “TikTok Music”, kas domāta, lai veicinātu mūzikas un sociālās pasaules mijiedarbību.
Ķīnas uzņēmums “ByteDance” jau maijā iesniedza preču zīmes pieteikumu ASV Patentu un preču zīmju birojam, lai jaunā mūzikas straumēšanas lietotne būtu pazīstama kā “TikTok Music”. Šis pieteikums gan vēl jāizskata juristam, līdz ar to vēl nekas nav apstiprināts.
Saskaņā ar iesniegumu “TikTok” mūzikas straumēšanas lietotne būs izmantojama viedtālruņos un planšetdatoros. Ar tās palīdzību lietotāji varēs “iegādāties, atskaņot, kopīgot, lejupielādēt mūziku, dziesmas, albumus, dziesmu vārdus, izveidot, ieteikt, kopīgot savus atskaņošanas sarakstus, augšupielādēt fotogrāfijas kā atskaņošanas sarakstu vākus, komentēt dziesmas un albumus” utt.
Jāpiezīmē, ka “TikTok Music” nebūtu tā radītāja “ByteDance” pirmais šāds veikums. Ķīnas uzņēmums atsevišķos tirgos, tostarp Brazīlijā, Indijā un Indonēzijā, jau piedāvā līdzīgu lietotni “Resso”.
Kādā augsnē stādīs? :)
Tavā tukšajā galvaskausā stādīs
Latviešu valodu pirms tam, lūdzu, iemācies