Reklāma

“TikTok” savā lietotnē pa kluso pievienojis vairākas spēles

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

“TikTok” turpina bagātināt un piedāvāt daudzveidīgāku lietotāja pieredzi savā lietotne. Viens no pēdējiem jaunumiem ir neliela mini spēļu kolekcija, ko uzņēmums “pa kluso” pievienojis savai lietotnei.

Kopumā lietotājiem ir pieejamas deviņas mini spēles, kuras var pievienot videoklipam pirms tā augšupielādes, izmantojot opciju “Pievienot saiti” un atlasot “MiniGame”. Lietotājs var spēlēt attiecīgo spēli, videoklipa atskaņošanas laikā, pieskaroties saitei, kas tiek rādīta zem konta lietotājvārda. Tāpat šo spēles spēlēšanu ir iespējams ierakstīt un pēc tam to publicēt “TikTok”.

Pārstāvis no “TikTok” norāda, ka uzņēmums nepārtraukti meklē veidus, kā bagātināt platformu, regulāri testējot jaunas funkcijas. Viņš atklāj, ka šobrīd “TikTok” pēta HTML5 spēļu ieviešanu “TikTok”, izmantojot integrāciju ar trešo pušu spēļu izstrādātājiem un studijām. Uzņēmums norāda, ka tests ir paredzēts, lai izpētītu, kā “TikTok” lietotāji mijiedarbojas ar spēlēm un veido saturu.

Pagaidām “TikTok” piedāvās spēles pieejamas lietotājiem ASV un Lielbritānijā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma