Pērnā gada oktobrī Marka Zakerberga vadītā kompānija “Facebook” mainīja nosaukumu, pārtopot par “Meta“. Šādā veidā uzņēmums vēlējās parādīt savu fokusu un lielo vēlmi pievērsties metaversam. Taču šī zīmola maiņa tiešā veidā ietekmēja vēl kādu tirgus spēlētāju. Instalācijas mākslas uzņēmums “META” (Meta.is) pret savu gribu kļuva par Zakerberga “Meta” vārda brāli un ar to nemaz nav mierā.
Instalācijas mākslas uzņēmums “META” nedēļas sākumā paziņoja, ka iesūdzēs tiesā Marka Zakerberga vadīto kompāniju “Meta” par preču zīmes pārkāpumu. “META” uzsver, ka “Facebook” konfiscēja “META” zīmi un vārdu, pie kura tika smagi strādāts divpadsmit gadus. Uzņēmums norāda, ka pēc astoņu mēnešu mēģinājumiem sazināties ar “Facebook” nekas cits neesot atlicis kā iesūdzēt to tiesā.
Lielā brēka varbūt arī nav par pašu faktu, ka uzņēmumi kļuvuši par vārda brāļiem. “META” šajā ziņā vairāk satraucas par daudzajiem “Facebook” privātuma skandāliem, kas padara neiespējamu nosaukuma kopīgošanu. “META” savā sūdzībā norāda, ka viņu klienti kļūdaini var uzskatīt, ka preces un pakalpojumi nāk no “Facebook” un uzskatīt tos par toksiskiem un visādi citādi sliktiem. Pagaidām “META” pieder derīga preču zīme, taču nav teikts, ka tas tā arī paliks.
Gan jau ka vienkārši grib nopelnīt kādu naudu, tiesājoties ar otru Metu