Reklāma

Uzņēmums “META” iesūdz tiesā Zakerberga “Meta” par nosaukuma zādzību

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Pērnā gada oktobrī Marka Zakerberga vadītā kompānija “Facebook” mainīja nosaukumu, pārtopot par “Meta“. Šādā veidā uzņēmums vēlējās parādīt savu fokusu un lielo vēlmi pievērsties metaversam. Taču šī zīmola maiņa tiešā veidā ietekmēja vēl kādu tirgus spēlētāju. Instalācijas mākslas uzņēmums “META” (Meta.is) pret savu gribu kļuva par Zakerberga “Meta” vārda brāli un ar to nemaz nav mierā.

Instalācijas mākslas uzņēmums “META” nedēļas sākumā paziņoja, ka iesūdzēs tiesā Marka Zakerberga vadīto kompāniju “Meta” par preču zīmes pārkāpumu. “META” uzsver, ka “Facebook” konfiscēja “META” zīmi un vārdu, pie kura tika smagi strādāts divpadsmit gadus. Uzņēmums norāda, ka pēc astoņu mēnešu mēģinājumiem sazināties ar “Facebook” nekas cits neesot atlicis kā iesūdzēt to tiesā.

Lielā brēka varbūt arī nav par pašu faktu, ka uzņēmumi kļuvuši par vārda brāļiem. “META” šajā ziņā vairāk satraucas par daudzajiem “Facebook” privātuma skandāliem, kas padara neiespējamu nosaukuma kopīgošanu. “META” savā sūdzībā norāda, ka viņu klienti kļūdaini var uzskatīt, ka preces un pakalpojumi nāk no “Facebook” un uzskatīt tos par toksiskiem un visādi citādi sliktiem. Pagaidām “META” pieder derīga preču zīme, taču nav teikts, ka tas tā arī paliks.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
hmmm :)
21.07.2022 20:59

Gan jau ka vienkārši grib nopelnīt kādu naudu, tiesājoties ar otru Metu

Reklāma