Reklāma

“Meta” līdz 2024. gadam neiekasēs komisijas maksu no satura veidotājiem

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Kompānija “Meta” paziņojusi, ka vēl vienu gadu ilgāk ļaus “Facebook” un “Instagram” satura veidotājiem “padzīvot zaļi”, jo neiekasēs no tiem komisijas maksu. Sākotnēji bija paredzēts, ka uzņēmums nodevu no satura veidotājiem šajās lietotnēs sāks iekasēt no 2023. gada, taču tagad tas viss pārcelts uz 2024. gadu.

Norādīts, ka šīs izmaiņas attiecas uz tām monetizācijas funkcijām, kurās veidotāji tieši iekasē maksu no saviem faniem, piemēram, maksas tiešsaistes pasākumi, abonementi, informatīvie izdevumi un žetoni, kas tiek pārdoti tiešraides laikā.

Šie atjauninājumi ir balstīti uz “Meta” ieguldījumu uz veidotāju orientētās funkcijās. Esam jau rakstījuši, ka “Meta” pašreiz fokusējas uz konkurences sastādīšanu “TikTok”, un šajā sacensībā “Meta” par savu prioritāti ir izvirzījusi satura veidotāju piesaisti. Ļoti iespējams, tieši satura veidotājiem būs ļoti liela nozīme arī metaversā, kas ir “Meta” top prioritāte.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma