Web Analytics
More
    Reklāma

    Ferrari līdz 2026. gadam plāno elektrificēt 60% no saviem auto

    Jaunākie raksti

    Itāļu superauto ražotājs Ferrari konferences laikā ar investoriem paziņojis, ka līdz 2026. gadam 60 procenti Ferrari modeļi būs elektrificēti, proti, būs pilnībā elektriski vai izmantos hibrīdsistēmu, savukārt pārējie modeļi turpinās izmantot tikai iekšdedzes dzinēja sniegto jaudu. Ferrari mērķis ir līdz 2030. gadam kļūt par klimatneitrālu uzņēmumu, taču arī pēc 2026. gada autoražotājs plāno attīstīt iekšdedzes dzinējus.

    Ražotājs sola, ka līdz 2026. gadam tirgū būs nonācis arī Ferrari pirmais elektroauto. “2026. gadā piedāvāsim trīs jaudas agregātus ar atšķirīgām braukšanas emocijām,” norādīts autoražotāja paziņojumā. Hibrīdsistēma tiks ņemta no Pirmās Formulas un citiem Ferrari autosporta projektiem, savukārt elektromotori būs izstrādāti un ražoti Maranello, nodrošinot unikālu braukšanas pieredzi. Arī elektromotoru izstrādē tiks izmantota sacīkstēs gūtā pieredze.

    Runājot par savu pirmo elektroauto 2025. gadā, Ferrari vadītāji uzsver, ka tam būs daudz līdzību ar pašreizējiem modeļiem. “Pirmais elektriskais Ferrari sakņosies mūsu sacīkšu mantojumā, savukārt tā uzbūvē tiks ieguldīti plaši tehniskie resursi, nodrošinot vienmērīgu un autentisku, tikai Ferrari raksturīgu sniegumu,” stāsta Ferrari jaunais vadītājs Benedeto Vinja, piebilstot, ka elektriskais modelis daudzējādā ziņā būs pilnīgi unikāls.

    Šīs mašīnas baterijas tiks komplektētas turpat Maranello, kur paredzēta īpaši šim mērķim radīta rūpnīca. Tur tiks izstrādāti un ražoti elektriskie motori, invertori un citas daļas, kas nepieciešamas elektroauto. Pretstatā citiem autoražotājiem, kuri ārkārtīgi lepojas un slavē savas aktuālās vai vēl gaidāmās autonomās braukšanas sistēmas, Ferrari neaizrausies ar šīm lietām – tās tiks ierobežotas “Level 2+” līmenī, tātad auto spēs tieši to pašu vai pavisam mazliet vairāk kā šobrīd nopērkami, mūsdienīgi auto. Jo kurš gan pērk Ferrari, lai mašīna brauktu viņa vietā, vai ne?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma