Reklāma

Ferrari līdz 2026. gadam plāno elektrificēt 60% no saviem auto

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Itāļu superauto ražotājs Ferrari konferences laikā ar investoriem paziņojis, ka līdz 2026. gadam 60 procenti Ferrari modeļi būs elektrificēti, proti, būs pilnībā elektriski vai izmantos hibrīdsistēmu, savukārt pārējie modeļi turpinās izmantot tikai iekšdedzes dzinēja sniegto jaudu. Ferrari mērķis ir līdz 2030. gadam kļūt par klimatneitrālu uzņēmumu, taču arī pēc 2026. gada autoražotājs plāno attīstīt iekšdedzes dzinējus.

Ražotājs sola, ka līdz 2026. gadam tirgū būs nonācis arī Ferrari pirmais elektroauto. “2026. gadā piedāvāsim trīs jaudas agregātus ar atšķirīgām braukšanas emocijām,” norādīts autoražotāja paziņojumā. Hibrīdsistēma tiks ņemta no Pirmās Formulas un citiem Ferrari autosporta projektiem, savukārt elektromotori būs izstrādāti un ražoti Maranello, nodrošinot unikālu braukšanas pieredzi. Arī elektromotoru izstrādē tiks izmantota sacīkstēs gūtā pieredze.

Runājot par savu pirmo elektroauto 2025. gadā, Ferrari vadītāji uzsver, ka tam būs daudz līdzību ar pašreizējiem modeļiem. “Pirmais elektriskais Ferrari sakņosies mūsu sacīkšu mantojumā, savukārt tā uzbūvē tiks ieguldīti plaši tehniskie resursi, nodrošinot vienmērīgu un autentisku, tikai Ferrari raksturīgu sniegumu,” stāsta Ferrari jaunais vadītājs Benedeto Vinja, piebilstot, ka elektriskais modelis daudzējādā ziņā būs pilnīgi unikāls.

Šīs mašīnas baterijas tiks komplektētas turpat Maranello, kur paredzēta īpaši šim mērķim radīta rūpnīca. Tur tiks izstrādāti un ražoti elektriskie motori, invertori un citas daļas, kas nepieciešamas elektroauto. Pretstatā citiem autoražotājiem, kuri ārkārtīgi lepojas un slavē savas aktuālās vai vēl gaidāmās autonomās braukšanas sistēmas, Ferrari neaizrausies ar šīm lietām – tās tiks ierobežotas “Level 2+” līmenī, tātad auto spēs tieši to pašu vai pavisam mazliet vairāk kā šobrīd nopērkami, mūsdienīgi auto. Jo kurš gan pērk Ferrari, lai mašīna brauktu viņa vietā, vai ne?

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma