Reklāma

Mārketinga datu analītikas platforma Roibox piesaista 2 miljonu eiro investīcijas

Jaunākie raksti

Kā pasargāt sevi finanšu satricinājumu gadījumā? (video)

Brīžos, kad notiek finanšu tirgus satricinājumi, ir svarīgi padomāt par savu finansiālo drošību, lai gadījumā, ja ģimeni piemeklē nelaime...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #481 (06.10.2022)

6. oktobra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu...

Logitech G502 X Plus peles un G PowerPlay peles paliktņa apskats

Logitech G502 X Plus pele ir viena no trim nesen izziņotām G502 X sērijas spēlēm paredzētām pelītēm. Sērijā ietilpst G502...

“Instagram” parādīsies vairāk reklāmas

Jūlijā jau ziņojām par "Meta" sliktajiem otrā ceturkšņa finanšu rezultātiem, kad pirmo reizi uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē tā ieņēmumi bija...

Xiaomi piedāvā budžeta klases Redmi Pad planšetdatoru

Xiaomi izziņojis budžeta klases planšetdatoru Redmi Pad, kas ir aprīkots ar 90 Hz ekrānu un maksās ap 279 eiro....

Latvijas jaunuzņēmums Roibox, kas nodarbojas ar risinājumu izstrādi reklāmas kampaņu efektivitātes uzlabošanai, piesaistījis 2 miljonu eiro investīcijas no riska kapitāla fonda BlackSheep Ventures. Unikālā platforma, izmantojot ģeotelpisko datu analīzi, palīdz zīmoliem precīzāk identificēt mērķauditoriju un sasniegt labākus rezultātus. Uzņēmums investīcijas izmantos platformas pilnveidošanai un funkcionalitātes paplašināšanai, kā arī jaunu darbinieku un klientu piesaistei.

Vairākus gadus vadot un attīstot finanšu tehnoloģiju biznesu, Roibox komanda novērtēja, cik liela nozīme veiksmīgā reklāmas kampaņā ir potenciālā klienta atrašanās vietai. Lai uzlabotu kampaņu rezultātus, bijušie kolēģi radīja platformu, kura CRM datus, iepriekšējo kampaņu datus un publiski pieejamos sociālekonomiskos datus par iedzīvotājiem apvieno ar ģeotelpiskajiem datiem. Pēc visas pieejamās informācijas analīzes platforma izveido unikālu vairāku slāņu karti (Grid) reklāmas kampaņu pārvaldības platformām (Meta, Google Ads u.c.) un precīzi atlasa mērķauditoriju. Identificējot neizmantotās iespējas, nelietderīgi izmantotu budžetu un pielietojot citas optimizācijas rīkus, platforma reklāmas kampaņu rezultātus uzlabo līdz pat 30%.

“Vairums mārketinga rīku izmanto vienus un tos pašus datus no Google un Meta, ignorējot datu kopu ar vislielāko ietekmi — atrašanās vietu. Mēs izveidojām Roibox platformu, lai izmantotu ģeogrāfiskās atrašanās vietas slēpto potenciālu un palīdzētu reklāmdevējiem analizēt, segmentēt un noteikt kampaņu mērķauditoriju labāk nekā jebkad agrāk. Izmantojam tikai anonimizētus datus, pēc kuriem nav iespējams identificēt konkrētas personas. Mūsu risinājums palīdz zīmoliem uzlabot rezultātus visos mārketinga līmeņos, tajā skaitā, veicinot zīmola atpazīstamību un klientu iesaisti. Tā kā mūsu plāni ir ambiciozi un vēlamies iekarot ne tikai ES, bet arī ASV tirgu, mūsu komandai noteikti būs vajadzīgi papildspēki,” stāsta Roibox dibinātājs un vadītājs Jēkabs Endziņš.

Uzsākot darbu ar jaunu klientu, Roibox veic iepriekšējo reklāmas kampaņu analīzi, sadalot to mazākās ģeogrāfiskās vienībās, un izvērtē, kā kampaņa pildījusi savus mērķus dažādās lokācijās. Pēc tam šos datus savieno ar dažādiem publiski pieejamiem sociālekonomiskiem datiem, piemēram, par konkrētajā apkaimē dzīvojošo vecumu struktūru, ienākumu līmeni u.c., un secina, kādās ģeogrāfiskās lokācijās reklāmas kampaņu būtu visefektīvāk izvērst, lai tā iespējami precīzi sasniegtu mērķauditoriju. Platforma analizē arī konkurenci attiecīgajā ģeogrāfiskajā apkaimē, atbilstoši pielāgojot kampaņu, lai tā sasniegtu teicamu rezultātu.

“Mēs esam pozitīvi pārsteigti par platformas efektivitāti reklāmas kampaņās, kurās izmēģinājām jauno risinājumu. Roibox identificē un automātiski novērš visas ar ģeogrāfiju saistītās problēmas, ar kurām līdz šim saskārāmies, nodrošinot būtisku kampaņas veiktspējas rādītāju (KPI) uzlabošanos. Atšķirībā no citiem ģeogrāfiskās lokācijas bezsaistes risinājumiem Roibox darbojas sinerģijā ar reklāmas platformām, un tā ir būtiska priekšrocība, nodrošinot augstu konkurētspēju. Mēs esam nolēmuši atbalstīt uzņēmumu produkta tālākā attīstīšanā, lai pilnveidotais pakalpojums drīz nonāktu tirgū,” lēmumu pamato MadTech fonda BlackSheep līdzdibinātājs un vadošais partners Sandro Moreti (Sandro Moretti).

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma