Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla vēlas krietni uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti un servisu pieejamību

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotājs Tesla pēdējo dažu gadu laikā piedzīvojis milzīgu izaugsmi un mazticams, ka pārredzamā nākotnē Tesla pārdošanas apjomi kritīsies. Tomēr autoražotāja piedāvātais klientu serviss iepaliek – klienti nereti sūdzas par ļoti vāju komunikāciju, gana bieži izskan sūdzības, ka atbildes uz klientu jautājumiem ir pamatīgi novēlotas vai tādas netiek sniegtas vispār. Uzņēmuma vadītājs Īlons Masks solījies, ka, sākot ar Ziemeļameriku, tas pamazām tiks uzlabots.

    Masks iepriekš gana bieži iztecies, ka vislabākais serviss ir nebraukšana uz servisu. Tas nozīmēja, ka Tesla strādāja pie mašīnu izturības, lai vizītes pie mehāniķiem būtu pēc iespējas retākas, tādējādi vismaz teorētiski atbrīvojot vietu serviscentriem, kad nepieciešams kaut ko sataisīt.

    Tagad viņš ar sociālās saziņas lietotnes Twitter starpniecību informējis, ka notiekot darbs pie klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabojumiem. Masks raksta, ka plānotais mērķis ir 2/3 mašīnām saņem servisu tajā pašā dienā. Īsti gan nav saprotams, vai tas nozīmē aizvest mašīnu no rīta un to savākt vakarā, vai arī ir domāts kaut kas cits. Jebkurā gadījumā, Tesla mašīnu skaits uz ceļiem strauji aug, tāpēc Maskam un Tesla jāpiedomā, lai tām būtu nodrošinātas nepieciešamās apkopes saprātīgā termiņā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma