Reklāma

Tesla vēlas krietni uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti un servisu pieejamību

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Elektroauto ražotājs Tesla pēdējo dažu gadu laikā piedzīvojis milzīgu izaugsmi un mazticams, ka pārredzamā nākotnē Tesla pārdošanas apjomi kritīsies. Tomēr autoražotāja piedāvātais klientu serviss iepaliek – klienti nereti sūdzas par ļoti vāju komunikāciju, gana bieži izskan sūdzības, ka atbildes uz klientu jautājumiem ir pamatīgi novēlotas vai tādas netiek sniegtas vispār. Uzņēmuma vadītājs Īlons Masks solījies, ka, sākot ar Ziemeļameriku, tas pamazām tiks uzlabots.

Masks iepriekš gana bieži iztecies, ka vislabākais serviss ir nebraukšana uz servisu. Tas nozīmēja, ka Tesla strādāja pie mašīnu izturības, lai vizītes pie mehāniķiem būtu pēc iespējas retākas, tādējādi vismaz teorētiski atbrīvojot vietu serviscentriem, kad nepieciešams kaut ko sataisīt.

Tagad viņš ar sociālās saziņas lietotnes Twitter starpniecību informējis, ka notiekot darbs pie klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabojumiem. Masks raksta, ka plānotais mērķis ir 2/3 mašīnām saņem servisu tajā pašā dienā. Īsti gan nav saprotams, vai tas nozīmē aizvest mašīnu no rīta un to savākt vakarā, vai arī ir domāts kaut kas cits. Jebkurā gadījumā, Tesla mašīnu skaits uz ceļiem strauji aug, tāpēc Maskam un Tesla jāpiedomā, lai tām būtu nodrošinātas nepieciešamās apkopes saprātīgā termiņā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma