Reklāma

Ferrari apstiprina, ka Purosangue SUV būs aprīkots ar V12 dzinēju

Jaunākie raksti

Dienvidkoreja palaidusi satelītu, izmantojot pirmo pašu radīto raķeti

Dienvidkoreja nupat spērusi nozīmīgu soli, lai kļūtu par daļu no kosmosa valstu saimes. Tiek ziņots, ka Dienvidkoreja pirmo reizi...

“Amazon” iepazīstina ar savu pirmo pilnībā autonomo mobilo noliktavas robotu

Ņemot vērā iespējamo krīzi nodarbinātības jomā, "Amazon" jo cītīgi jāstrādā pie automatizācijas un robotikas risinājumu integrācijas savās noliktavās. Šajā...

Turpinoties lielam pieprasījumam pēc Apple AirTag, varētu tikt izlaists uzlabots modelis

Apple AirTag ierīču izsekotājs tika izlaists nedaudz vairāk kā pirms gada, un izskatās, ka tas ir bijis salīdzinoši populārs,...

PCI Express 7 astoņkārt pārsniegs PCI Express 5 ātrumus

PCI Express 5.0 vēl nav nonācis pie lietotājiem datoros, kad jau PCI-SIG komiteja uzsākusi darbu pie PCI Express 7.0....

Seagate IronWolf Pro 6 TB NAS cietā diska apskats

Seagate IronWolf un IronWolf Pro sērijas diski aptver ietilpības variantus no 1 TB līdz pat iespaidīgiem 20 TB un...

Itāļu sporta autoražotājs Ferrari oficiāli apstiprinājis, ka gaidāmais Purosangue krosovers būs aprīkots ar V12 dzinēju. Purosangue būs Maranello bāzētā autoražotāja pirmais SUV, tāpēc tas ir gaidītākais jaunais Ferrari modelis pēdējo gadu laikā.

“Testos izmēģinājām dažādus variantus, bet sapratām, ka V12 būs piemērotākais dzinējs tam, ko vēlamies panākt. Sniegums un braukšanas sajūtas, ko tas spēj radīt, ir ideāli piemērotas mūsu iecerētajam tirgus segmentam,” intervijā Reuters teica Ferrari vadītājs Benedeto Vinja. Šie komentāri seko pēc tam, kad Ferrari tīmeklī apstiprināja, ka notiek darbs pie automašīnas ar V12 motoru.

“V12 dzinējs vienmēr ir bijis daļa no Ferrari DNS un būtības. Tas simbolizē mūsu vēsturi, kā arī nebeidzamos centienus sasniegt jaunas virsotnes sniegumā un emociju sniegšanā,” stāsta Ferrari vadītājs. Visi nākotnes Ferrari modeļi tiks konstruēti, izmantojot divas platformas – viena no tām būs paredzēta sporta auto ar dzinēju vidū, savukārt otra plānota GT klases mašīnām ar dzinēju priekšā vai vidū, kā arī krosoveram. Abās platformās varēs uzstādīt V6, V8, V12 dzinējus, kā arī būs iespējas mašīnu aprīkot ar hibrīdsistēmu vai arī izmantot tikai iekšdedzes dzinēja jaudu bez elektrifikācijas.

Ferrari inženieriem būs iespējas izpausties tehnisko īpašību izstrādē, savukārt GT modeļi un SUV saloni tiks veidoti pilnīgi atšķirīgi no tā, kas redzēts iepriekš – Ferrari to sauc par “acis uz ceļu, rokas uz stūres” pieeju. Tas nozīmē jaunu salona izkārtojumu, vadītāja instrumentu paneli, heads-up displeju un multimediju sistēmu. Ferrari šajā mašīnā īpaši centies piedomāt pie ergonomikas, savukārt dizaineri un inženieri strādājuši kopīgi jau no pirmajiem auto izstrādes soļiem, lai Purosangue nebūtu dažādu kompromisu, bet gan viss tiktu veidots, domājot gan par formu un izskatu, gan par paredzēto funkciju veikšanu. Purosangue prezentācijas datums pagaidām nav nosprausts.

AvotsAutocar
Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
09.05.2022 10:38

Beidzot kaut kas normāls

Skābene
09.05.2022 13:13

normāls=nekas īpašs :)

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
11.05.2022 16:20
Reply to  Skābene

ir ok

Reklāma