Toyota un tās paspārnē strādājošie autoražotāji, tostarp Lexus un Subaru, ilgstoši buksējuši elektroauto attīstībā, šķietami iepaliekot no citiem autoražotājiem elektroauto attīstības projektos. Tomēr Lexus galvenais inženieris Takaši Vatanabe apstiprinājis, ka autoražotāja rīcībā ir izstrādāta un pabeigta modernā 800V bateriju sistēma. Šī sistēma nodrošina ievērojami ātrāku auto uzlādi.
Ja šāda sistēma ir Lexus rīcībā, varam izdarīt secinājumus, ka tāda, visticamāk, ir arī Toyota. Tiesa, Lexus jaunais elektriskais modelis RZ 450e šo sistēmu nelieto. Vatanabe skaidro, ka tas saistīts ar baterijas izmēru – šis modelis aprīkots ar 71,4kWh bateriju un to iespējams lādēt ar 150kW jaudu. Lexus ieskatā tas ir pietiekami šādas ietilpības baterijai.
Vatanabe norāda, ka 800V sistēmas priekšrocības krietni vairāk izpaužas, kad baterijas ietilpība tuvojas 100kWh un to pārsniedz. Tad lietotājs iegūst krietni vairāk, ja auto spēj lādēties ātrāk. Viņš arī atgādina, ka lielāka uzlādes jauda sadārdzina gan pašu uzlādes infrastruktūru, gan arī palielina mašīnas izmaksas, jo tā attiecīgi jāaprīko ar nepieciešamajiem tehniskajiem risinājumiem.