Reklāma

Lexus apstiprina, ka uzņēmums izstrādājis 800V bateriju sistēmu

Jaunākie raksti

“Netflix” īpaši bērniem piedāvās iespēju atklāt saturu ar pārsteiguma elementiem

Lai arī varētu uzskatīt, ka "Netflix" domā tikai par pieaugušo lutināšanu ar funkciju dažādību, tā nebūt nav. Arī bērni...

Plānots, ka ātrgaitas satelītu internets “Starlink” sniegs būtisku pienesumu Brazīlijā

"SpaceX" strauji attīsta savu satelītu interneta servisu "Starlink", izvēršot to aizvien vairāk valstīs. Aizvadītajā piektdienā Īlonam Maskam bija svarīga...

Tehnoloģiju izstāde “IFA Berlin” šogad atgriežas kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

Pēc divu gadu pārtraukuma tehnoloģiju pasaules svarīgākie notikumi un pasākumi beidzot uzņem klātienes skatītājus. Izņēmums nav arī ikgadējā tehnoloģiju...

“Twitter” krīzes laikā slēps ierakstus, kas ietver nepatiesu informāciju

"Twitter" šonedēļ paziņojis par jaunu politiku cīņai ar dezinformāciju krīzes laikā, nosakot jaunus standartus tādu tvītu ierobežošanai vai bloķēšanai,...

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju,...

Toyota un tās paspārnē strādājošie autoražotāji, tostarp Lexus un Subaru, ilgstoši buksējuši elektroauto attīstībā, šķietami iepaliekot no citiem autoražotājiem elektroauto attīstības projektos. Tomēr Lexus galvenais inženieris Takaši Vatanabe apstiprinājis, ka autoražotāja rīcībā ir izstrādāta un pabeigta modernā 800V bateriju sistēma. Šī sistēma nodrošina ievērojami ātrāku auto uzlādi.

Ja šāda sistēma ir Lexus rīcībā, varam izdarīt secinājumus, ka tāda, visticamāk, ir arī Toyota. Tiesa, Lexus jaunais elektriskais modelis RZ 450e šo sistēmu nelieto. Vatanabe skaidro, ka tas saistīts ar baterijas izmēru – šis modelis aprīkots ar 71,4kWh bateriju un to iespējams lādēt ar 150kW jaudu. Lexus ieskatā tas ir pietiekami šādas ietilpības baterijai.

Vatanabe norāda, ka 800V sistēmas priekšrocības krietni vairāk izpaužas, kad baterijas ietilpība tuvojas 100kWh un to pārsniedz. Tad lietotājs iegūst krietni vairāk, ja auto spēj lādēties ātrāk. Viņš arī atgādina, ka lielāka uzlādes jauda sadārdzina gan pašu uzlādes infrastruktūru, gan arī palielina mašīnas izmaksas, jo tā attiecīgi jāaprīko ar nepieciešamajiem tehniskajiem risinājumiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma