Reklāma

“Facebook” podkāstu pakalpojums virs ūdens nenoturējās pat gadu

Jaunākie raksti

Īlons Masks dod mājienu, ka varētu izveidot pats savu sociālo mediju platformu

Ievērojamu uzmanību šajā vasarā bija piesaistījis Īlona Maska lēmums iegādāties "Twitter". Diemžēl nekas dižs no šī darījuma nesanāca, jo...

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Tesla ASV un Kanādā pārtrauc pieņemt Model 3 Long Range pasūtījumus

Elektroauto ražotājs Tesla ASV un Kanādā pārtraucis pieņemt jaunus pasūtījumus populārajam Model 3 Long Range modelim. Pasūtījumu lapā tagad...

Pērnā gada jūnijā rakstījām, ka “Facebook” nāk klajā ar jaunu pakalpojumu un piedāvās publicēt podkāstus jeb raidierakstus. Nav pagājis pat gads, kad mātesuzņēmums “Meta” paziņojis, ka pārtrauc darbu pie “Facebook” podkāstu servisa, “Soundbites” un galvenā audio centra. No šīs nedēļas lietotāji vairs nevarēs pievienot jaunus raidierakstus, savukārt 3. jūnijā pakalpojums tiks pilnībā noņemts.

Ziņots, ka audio centrs un “Soundbites”, kas ir īsā formāta radošie videoklipi, nebūs pieejami kaut kad tuvāko nedēļu laikā. Savukārt “Live Audio Rooms”, kas līdz šim kalpoja kā telpa, kur podkāstu vadītājiem rīkot un vadīt tiešsaistes audio sarunas, tiks ieļauts pakalpojumā “Facebook Live”.

“Meta” pārstāvis lēmumu atteikties no podkāstiem pamatoja ar to, ka uzņēmums vēlas koncentrēties citām nozīmīgākām funkcijām, piemēram, “Facebook” galvenā ziņu plūsma, “Instagram Reels”, kā arī, protams, metaverss un AR, VR pieredze.

Kārtīgāku ieskriešanos un izvēršanos podkāstu jomā, protams, kavēja arī konkurence. Piemēram, “Spotify” un “Apple” izceļas ar milzīgu pieredzi un plašu klientu loku. Lai arī “Facebook” kā kompānija ir ļoti populāra un resursi tai netrūka, nebija nekādas garantijas, ka uzņēmums jebkad izceltos podkāstu tirgū.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma