Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” podkāstu pakalpojums virs ūdens nenoturējās pat gadu

    Jaunākie raksti

    Pērnā gada jūnijā rakstījām, ka “Facebook” nāk klajā ar jaunu pakalpojumu un piedāvās publicēt podkāstus jeb raidierakstus. Nav pagājis pat gads, kad mātesuzņēmums “Meta” paziņojis, ka pārtrauc darbu pie “Facebook” podkāstu servisa, “Soundbites” un galvenā audio centra. No šīs nedēļas lietotāji vairs nevarēs pievienot jaunus raidierakstus, savukārt 3. jūnijā pakalpojums tiks pilnībā noņemts.

    Ziņots, ka audio centrs un “Soundbites”, kas ir īsā formāta radošie videoklipi, nebūs pieejami kaut kad tuvāko nedēļu laikā. Savukārt “Live Audio Rooms”, kas līdz šim kalpoja kā telpa, kur podkāstu vadītājiem rīkot un vadīt tiešsaistes audio sarunas, tiks ieļauts pakalpojumā “Facebook Live”.

    Reklāma

    “Meta” pārstāvis lēmumu atteikties no podkāstiem pamatoja ar to, ka uzņēmums vēlas koncentrēties citām nozīmīgākām funkcijām, piemēram, “Facebook” galvenā ziņu plūsma, “Instagram Reels”, kā arī, protams, metaverss un AR, VR pieredze.

    Kārtīgāku ieskriešanos un izvēršanos podkāstu jomā, protams, kavēja arī konkurence. Piemēram, “Spotify” un “Apple” izceļas ar milzīgu pieredzi un plašu klientu loku. Lai arī “Facebook” kā kompānija ir ļoti populāra un resursi tai netrūka, nebija nekādas garantijas, ka uzņēmums jebkad izceltos podkāstu tirgū.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma