Reklāma

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Jaunākie raksti

Canyon Puncher GM-20 spēlēm paredzētās datorpeles apskats

Vai datorspēlēm paredzētiem aksesuāriem jābūt dārgiem? Ne obligāti, jo šoreiz izmēģināšanai atbraukusi pagaidām lētākā spēlēm paredzētā datorpele, kādu esam...

Ukrainas centrālā banka tagad oficiāli var emitēt digitālo valūtu

Arī Ukraina gluži kā dažas citas valstis sper pirmos soļus centralizētas digitālas valūtas ieviešanā. Par to liecina fakts, ka...

ASUS izziņo ROG Desk Mount Kit monitoru stiprināšanai pie galda

ASUS izziņojis ROG Desk Mount Kit, kas apredzēts ROG spēļu monitoru stiprināšanai pie galda virsmas. ROG Desk Mount Kit...

Apple no App Store izņem lietotni Unjected, kas veicina antivakseru iepazīšanos

Apple no sava lietotņu veikala App Store ir izņēmis lietotni Unjected, kas veicinājusi to cilvēku iepazīšanos un informācijas izplatīšanu...

ES privātuma regulators “Amazon” uzlicis 888 miljonu dolāru lielu soda naudu

Luksemburgas datu aizsardzības komisija paziņojusi, ka tehnoloģiju gigantam "Amazon" piespriež 888 miljonu ASV dolāru lielu sodu par GDPR noteikumu...

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti – kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū. “Spotify” šādu saturu piedāvā jau labu laiku un regulāri piepucē šo jomu, sniedzot plašākas iespējas. Rakstījām arī, ka “Apple” kopš 15. jūnija piedāvā savu podkāstu abonēšanas servisu. Nu arī “Facebook” nobriedis brist jaunos ūdeņos, sākot ar 22. jūniju dodot iespēju satura radītājiem publicēt savas aplādes.

Kompānija ar šiem jaunumiem iepazīstinājusi podkāstu veidotājus, norādot, ka tie sava raidījuma RSS (Really Simple Syndication) plūsmu varēs sasaistīt ar “Facebook”, līdz ar to būs iespēja saturu ievietot gan savā “Facebook” lapā, gan platformas ziņu plūsmā.

Podkāstu epizodes parādīsies cilnē “Podcasts”, kur lietotāji varēs apskatīt populārākos ierakstus. Zināms, ka “Facebook” aplāžu veidotājiem piedāvās arī izvēles funkciju, kas klausītājiem ļaus izveidot līdz minūtei garus ieraksta klipus koplietošanai. Podkāstu radītājiem, protams, būs jāievēro arī vairāki noteikumi, kas lielākoties attiecas uz saturu, kam jāatbilst “Facebook” standartiem un reklāmu politikai.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Facebook kope visu ko vien var. Neko savu vairs nav izstradajusi. Nozhelojami, ka tam ir liels piekriteju skaits.

Reklāma
Reklāma
Reklāma