Reklāma

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Jaunākie raksti

“Virgin Galactic” atliek kosmosa tūrisma uzsākšanu līdz 2022. gada beigām

Miljardiera Ričarda Brensona kompānija "Virgin Galactic" nākusi klajā ar sliktām ziņām attiecībā uz kosmosa tūrisma uzsākšanu. Uzņēmums ceturtdien, 14....

Tile Ultra būs izsekošanas piekariņš, kas ļoti līdzināsies Apple AirTag un Samsung SmartTag+

Šajā nedēļā uzņēmums Tile paziņojis gan par jauniem, gan atjaunotiem produktiem savā izsekošanas piekariņu piedāvājumā, ļoti līdzinoties tam, ko...

Vīrietis Anglijā nozadzis elektrību 33 000 mārciņu vērtībā, lai “raktu” kriptovalūtas

Tapis zināms, ka 40 gadus vecam vīrietim Sendžajam Singam (Sanjay Singh) Anglijā piespriests vairāk nekā gadu ilgs cietumsods par...

“Facebook” pēta mākslīgā intelekta sistēmas, kas redz, dzird un atceras visu, ko dari

"Facebook" šobrīd sācis darbu pie visai apjomīga pētniecības projekta "Ego4D", ko vada uzņēmuma mākslīgā intelekta (Artificial intelligence - AI)...

Līdz šī gada beigām Ķīnā vairs nebūs pieejams sociālais tīkls “Linkedin”

"Microsoft" vakar, 14. oktobrī, nāca klajā ar vēsti, ka līdz šī gada beigām slēgs sev piederošā profesionālā sociālā tīkla...

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti – kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū. “Spotify” šādu saturu piedāvā jau labu laiku un regulāri piepucē šo jomu, sniedzot plašākas iespējas. Rakstījām arī, ka “Apple” kopš 15. jūnija piedāvā savu podkāstu abonēšanas servisu. Nu arī “Facebook” nobriedis brist jaunos ūdeņos, sākot ar 22. jūniju dodot iespēju satura radītājiem publicēt savas aplādes.

Kompānija ar šiem jaunumiem iepazīstinājusi podkāstu veidotājus, norādot, ka tie sava raidījuma RSS (Really Simple Syndication) plūsmu varēs sasaistīt ar “Facebook”, līdz ar to būs iespēja saturu ievietot gan savā “Facebook” lapā, gan platformas ziņu plūsmā.

Podkāstu epizodes parādīsies cilnē “Podcasts”, kur lietotāji varēs apskatīt populārākos ierakstus. Zināms, ka “Facebook” aplāžu veidotājiem piedāvās arī izvēles funkciju, kas klausītājiem ļaus izveidot līdz minūtei garus ieraksta klipus koplietošanai. Podkāstu radītājiem, protams, būs jāievēro arī vairāki noteikumi, kas lielākoties attiecas uz saturu, kam jāatbilst “Facebook” standartiem un reklāmu politikai.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Facebook kope visu ko vien var. Neko savu vairs nav izstradajusi. Nozhelojami, ka tam ir liels piekriteju skaits.

Reklāma
Reklāma
Reklāma