Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

    Jaunākie raksti

    Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti – kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū. “Spotify” šādu saturu piedāvā jau labu laiku un regulāri piepucē šo jomu, sniedzot plašākas iespējas. Rakstījām arī, ka “Apple” kopš 15. jūnija piedāvā savu podkāstu abonēšanas servisu. Nu arī “Facebook” nobriedis brist jaunos ūdeņos, sākot ar 22. jūniju dodot iespēju satura radītājiem publicēt savas aplādes.

    Reklāma

    Kompānija ar šiem jaunumiem iepazīstinājusi podkāstu veidotājus, norādot, ka tie sava raidījuma RSS (Really Simple Syndication) plūsmu varēs sasaistīt ar “Facebook”, līdz ar to būs iespēja saturu ievietot gan savā “Facebook” lapā, gan platformas ziņu plūsmā.

    Podkāstu epizodes parādīsies cilnē “Podcasts”, kur lietotāji varēs apskatīt populārākos ierakstus. Zināms, ka “Facebook” aplāžu veidotājiem piedāvās arī izvēles funkciju, kas klausītājiem ļaus izveidot līdz minūtei garus ieraksta klipus koplietošanai. Podkāstu radītājiem, protams, būs jāievēro arī vairāki noteikumi, kas lielākoties attiecas uz saturu, kam jāatbilst “Facebook” standartiem un reklāmu politikai.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Oskars
    20.06.2021 14:34

    Facebook kope visu ko vien var. Neko savu vairs nav izstradajusi. Nozhelojami, ka tam ir liels piekriteju skaits.

    Reklāma