Reklāma

“TechChill 2022” Expo zonā varēs satikt 20 spilgtākos Latvijas jaunuzņēmumus

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) sadarbībā ar “TechChill” pasākumā šogad veido īpašu Expo zonu, kur iespēja sevi parādīt būs 20 agrīnas stadijas Latvijas jaunuzņēmumiem. Tie paši atsaucās aicinājumam pieteikties, taču tika atlasīti no 31 jaunuzņēmuma, jo bija labāki un gatavāki atrādīt sevi starptautiskai publikai.

Izvēlētie jaunuzņēmumi piedāvā risinājumus dažādās nozarēs. Ir rīki, kas ar mākslīgā intelekta palīdzību nodrošina iespēju uzņēmumiem padarīt efektīvāku savu darbu. Piemēram, Pitch Patterns piedāvā analizēt lielu daudzumu pārdošanas zvanu, lai padarītu tos efektīvākus. Aktuāla ir e-komercija – Expo zonā būs uzņēmuma Sell.xyz pārstāvji, kas pirms neilga laika izziņoja 1,5 miljonu eiro investīciju piesaistes raundu. Jaunuzņēmumu vidi pārstāvēs arī tādi uzņēmumi, kuri jau kādu laiku strādā pie savu produktu pilnveidošanas. Piemēram, VReach turpina darbu pie virtuālās realitātes risinājuma, ko varētu izmantot autisma pacientu rehabilitācijā. Expo zonā piedalīsies arī Vigo.Health – digitālais palīgs insulta pacientu rehabilitācijā, kam nule piešķirta speciālbalva par gada inovāciju medicīnā.

“”TechChill pasākuma laikā aicinām interesentus apmeklēt arī Magnetic Latvia Startup stendu, kurā plānotas dažādas aktivitātes abās konferences dienās. Interesentiem būs iespēja saņemt konsultācijas par LIAA piedāvātajiem atbalsta veidiem jaunuzņēmumiem, kā arī būs iespēja dzirdēt jaunuzņēmumu pieredzes stāstus,” saka LIAA Inovāciju un Tehnoloģiju departamenta, Jaunuzņēmumu atbalsta nodaļas vadītāja Anna Elsa Karika.

20 agrīnas stadijas jaunuzņēmumi, kas būs apskatāmi sadarbībā ar LIAA veidotajā Expo zonā, ir: Pitchpatterns.com, Sell.xyz, VReach, Hyperjob, Peero, sebelo, Got Foods, Rhino, Vigo.Health, Kedeon, BeTRITON, CopyMonkey, BeeSage, Abillio, PrintOnPack.com, Trafolo, Biorefic, Corebook.io, Skin Bliss un Simple Charge.

Starptautiskā konference TechChill, kas no 2022. gada 27. un 29. aprīlim norisināsies Rīgā, Hanzas Peronā pulcēs 2000 uzņēmējus, tehnoloģiju ekspertus, investorus un starptautiskos medijus, un iecerēts, ka uzņēmēju foruma programmā 100 starptautiski runātāji divu dienu garumā uz divām paralēlām skatuvēm pārrunās tehnoloģiju tendences, stāstīs uzņēmējdarbības veiksmes un iedvesmas stāstus. Taču reālais klātienes dalībnieku skaits tiks piemērots tobrīd spēkā esošajiem epidemioloģiskajiem ierobežojumiem. Vairāk un aktuālākā informācija: techchill.co

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Simple Charge
25.04.2022 20:14

Tiekamies!

Reklāma