Reklāma

Palielinoties klientu pieslēgumu skaitam, “Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī sasniedzis 36,6 miljonus eiro

Jaunākie raksti

“Netflix” īpaši bērniem piedāvās iespēju atklāt saturu ar pārsteiguma elementiem

Lai arī varētu uzskatīt, ka "Netflix" domā tikai par pieaugušo lutināšanu ar funkciju dažādību, tā nebūt nav. Arī bērni...

Plānots, ka ātrgaitas satelītu internets “Starlink” sniegs būtisku pienesumu Brazīlijā

"SpaceX" strauji attīsta savu satelītu interneta servisu "Starlink", izvēršot to aizvien vairāk valstīs. Aizvadītajā piektdienā Īlonam Maskam bija svarīga...

Tehnoloģiju izstāde “IFA Berlin” šogad atgriežas kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

Pēc divu gadu pārtraukuma tehnoloģiju pasaules svarīgākie notikumi un pasākumi beidzot uzņem klātienes skatītājus. Izņēmums nav arī ikgadējā tehnoloģiju...

“Twitter” krīzes laikā slēps ierakstus, kas ietver nepatiesu informāciju

"Twitter" šonedēļ paziņojis par jaunu politiku cīņai ar dezinformāciju krīzes laikā, nosakot jaunus standartus tādu tvītu ierobežošanai vai bloķēšanai,...

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju,...

Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājās par 5,1%, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedza 36,6 milj. eiro. Apgrozījums audzis, pateicoties klientu skaita pieaugumam un apgrozījuma pieaugumam no viedierīcēm.

Pārdomātas darbības stratēģijas rezultātā “Tele2” EBITDAal (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas un pēc nomas) pirmajā ceturksnī palielinājusies par 10,1%, sasniedzot 14,6 milj. eiro.

“Sekmīgos darbības rezultātus sasniedzām pateicoties gan efektīvam mūsu darbam, ko apliecina augstākais rentabilitātes rādītājs nozarē (39,9%), gan arī tam, ka pieprasījums pēc mobilajiem sakariem un interneta saglabājas stabils un augošs. Pēdējo gadu notikumi ir mainījuši mūsu paradumus – kā sazināmies ar tuviniekiem, kā iepērkamies un apmaksājam rēķinus, kā strādājam un mācāmies, kā iegūstam jaunāko informāciju. Tas būtiski ietekmējis to, cik aktīvi ikdienā izmantojam mobilos sakarus,” atzīst “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Prognozējot mobilo sakaru tirgu un pieprasījuma attīstību, V.Vancovičs atzīst, ka Latvija turpina virzīties uz “bezlimita pasauli”, proti, arvien vairāk klientu izvēlas pieslēgt bezlimita tarifa plānus un lietot mobilo internetu telefonos bez ierobežojumiem. Ar zināmu piesardzību uzņēmums raugās uz strauji augošajām enerģijas resursu – degvielas, elektroenerģijas – cenām un inflāciju, kas ietekmēs gan iedzīvotājus, gan uzņēmumus.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma