Attēlu koplietošanas un sociālo mediju pakalpojumu sniedzējam “Pinterest” ir apnikusi ar klimata pārmaiņām saistīta nepatiesa informācija, tāpēc nolēmis savā platformā šādu saturu aizliegt. Sociālā vietne ievieš politiku, kas aizliedz dezinformāciju par klimatu, tostarp klimata pārmaiņu noliegšanu, nepatiesus apgalvojumus par klimata pārmaiņu risinājumiem, melīgus paziņojumus par dabas katastrofām, maldīgu zinātnisko datu izplatīšanu utml. saturu.
Tāpat “Pinterest” jaunā politika aizliedz platformā izvietot mārketinga un reklāmas materiālus, kas veicina dezinformācijas un sazvērestības teoriju par klimata pārmaiņām izplatību. Uzņēmums apgalvo, ka ir pirmā lielākā interneta platforma ar “skaidri definētu” politiku, kas aizliedz nepatiesus apgalvojumus par klimata pārmaiņām, attiecinot to gan uz saturu, gan reklāmām.
Šim “Pinterest” izteikumam varētu būt taisnība, jo, lai arī vairāki sociālie tīkli neatbalsta ar klimatu saistītu dezinformāciju, nav vēl ieviesuši tik stingru politiku. Piemēram, “Facebook” mēģina iztīrīt platformu no šāda veida nepatiesas informācijas, taču nav aizliedzis to publicēt. Savukārt “YouTube” neļauj pelnīt ar saturu, kas noliedz klimata pārmaiņas.