Japānas autobūves gigants Toyota paziņojis, ka autoražotājs visā pasaulē pārdevis 20 miljonus elektrificētu transportlīdzekļus, tostarp visa veida hibrīdus un pilnībā elektriskas mašīnas. Šajā skaitlī ietvertas gan Toyota mašīnas, gan arī Toyota paspārnē esošo zīmolu Daihatsu un Hino veikums.
Ražotāja aplēses liecina, ka šāds elektrificētu automašīnu apjoms ļāvis ietaupīt degvielu, kas nepieciešama 65 miljonu kilometru veikšanai, bet atmosfērā nav nonākuši 160 miljoni tonnu CO2 izmešu.
Šā gada februāris Toyota bijis veiksmīgs arī vispārējos tirdzniecības rādītājos – gada īsākā mēneša laikā autoražotājs ārpus Japānas spēja pārdot 620 tūkstošus mašīnu. Tas ir jauns Toyota pārdošanas rekords ārpus savas dzimtās valsts. Toyota apsolījusi turpināt elektroauto attīstību, bet jau šogad tirdzniecībā nonāks ražotāja pirmais veikums “bz4x” elektriskais SUV.
Interesanti – ko citi autoražotāji panākuši ar pārsimt elektroauto (degviela, kas nepieciešama 65 miljonu kilometru veikšanai), Toyotai vajadzēja saražot 20 000 000 hibrīdus.