Lai arī Samsung jaunie Galaxy S22, S22+ un S22 Ultra viedtālruņi ir vieni no ātrākajiem pasaulē, tomēr kaut kāda blakts iekodusi un ražotājs nolēmis speciāli bremzēt populārāko lietotņu un spēļu darbību.
Šo nelielo Samsung triku atradis Geekbench izstrādātājs John Poole un arī citi ir izmēģinājuši un apstiprinājuši, ka Galaxy S22, S22+ un S22 Ultra viedtālruņi tiešām samazina darbības ātrumu vairāk nekā 10 000 populārāko lietotņu un spēļu.
Samsung Galaxy S22 Ultra 5G apskats – gaidījām Ultra, saņēmām Note!
Turklāt tiek ziņots, ka tā nav vienkārša lietotņu darbības bremzēšana, bet tā tiek veikta katrai lietotnei citādāk, lai nodrošinātu viedtālruņu neuzkaršanu un ilgāku akumulatora darbību.
Geekbench veiktspējas tests tika pārsaukts par Genshin Impact (ļoti populāra spēle), un Geekbench testā par 45% samazinājās single-core veiktspēja, kā arī par 28% multi-core veiktspēja.
Standrata Geekbench (single/multi) | Kad pārsauc par Genshin (single/multi) | |
Galaxy S22+ | 1177/2936 | 635/2111 |
Galaxy Fold3 | 992/3487 | 711/2664 |
Google Pixel 6 Pro | 1048/2893 | 1050/2850 |
Vienlaikus atklāts, ka Samsung šādi ietekmējis arī vecākus viedtālruņus, piemēram, Galaxy Z Flip3, samazinot veiktspēju par 28% un 23%.
Izskatās, ka tas tiek panākts ar Game Booster palīdzību, bet pagaidām Samsung neļauj pielāgot Game Booster darbību. Par šādiem jokiem Apple jau iepriekš saņēmis visai sāpīgu nosodījumu.
Samsung Galaxy Z Flip3 5G apskats – kad lokanais ir panācis parastos ekrānus
Nu bet, viņiem tak bija problēmas ar jaunā SOC pārkaršanu. Lūk risinājums, kurš viņiem neko nemaksā. Nu vismaz, kamēr nepieķēra.
Kā nopirkt vidējās klases veiktspēju par flagmaņa cenu? Samsung ir atbilde!
Es neesmu eksperts un iespējams man zināmā informācija ir nepilnīga (kļūdaina), bet…
Cik atceros apple “dabūja pa ausīm” tādēļ, ka palēnināja vecos modeļus ar iemeslu ka jāsaudzē akumulatori.
Šobrīd Samsung palēnina jaunākos modeļus ar iemeslu lai nodrošinātu viedtālruņu neuzkaršanu un ilgāku akumulatora darbību.
Ja Apple gadījumā var saskatīt vēlēšanos ietekmēt lietotājus, lai tie pārietu pie jaunākiem produktiem, tad Samsung to būs grūti atrast.
Mans personīgais viedoklis ir tāds, ka Samsung vēlas kaut kādā veidā pasargāt jaunākās iekārtas no slikti optimizētas programmatūras. Līdz ar to diez vai šie abi gadījumi būtu jāliek vienā maisā.
Bet vēlreiz atkārtoju neesmu eksperts, un spriežu tikai pēc tā ko zinu, iespējams zinu nepareizi.
Apple palēnināja ierīces veiktspēju, lai nolietotais akumulators spētu nodrošināt nepārtrauktu darbību tad, kad pieprasījums pēc veiktspējas ir visaugstākais. Nomaini bateriju – veiktspēja palielinās. Savādāk notiek ierīces restarti pie lielām slodzēm. Nesaprotu, kāpēc Apple vispār dabūja pa ausīm.
Tāpēc ka tā vietā bija jāpievieno iespēja lietotājam pašam izvēlēties: rullēt ar 100% jaudu vai samazināt kopīgo procesora jaudu par kaut kādiem %. T.i. ļaujiet pašiem nobeigt savus aifonus. Taču Apple dara kā Apple…
ja jau samsung ierobežo ar Gamebooster, tad to var regulēt atslēdzot viņu.
nezinu par ko runa. 4 dienas jau lietoju. viss ir labākajā kārtībā. vienu reizi gan uzkārās. bet nu softu pieslīpēs.
Ja runa par s22, tad nopirkt telefonu par diezgan lielu naudas summu un tad tas nokarās reizi 4 dienās šķiet diezgan traki.