Reklāma

“Lightning Motorcycles” izstrādātais elektromotocikls tēmē attīstīt 400km/h ātrumu un labot rekordu

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Uzņēmuma “Lightning Motorcycles” izstrādātie elektromotocikli iepriekš izcēlušies ar maksimālā ātruma rekordiem – “LS-218” sasniedza 218 jūdzes stundā jeb 351km/h, sasniedzot maksimālā ātruma rekordu elektriskajam motociklam, bet tagad uzņēmuma vadība vēlas iet vēl tālāk, lai sasniegtu arī 400km/h atzīmi.

Lai sasniegtu šo ātrumu, uzņēmums plāno izmantot “Lightning Strike” motocikla versiju. Sērijveida izpildījumā tas tika prezentēts 2019. gadā, bet ielas variantā tas spēj attīstīt vien 240km/h. Turklāt dažādu iemeslu dēļ ražošanas apjomi bijuši relatīvi nelieli. Lai nu kā, tieši šī modeļa mocis, ar dažādiem uzlabojumiem, tiks izmantots, lai mēģinātu aizsniegties līdz jaunam ātruma rekordam elektromotociklu kategorijā.

Pagaidām ir ļoti maz informācijas, kas tieši tiek darīts, lai sasniegtu šo ātrumu. Internetā noplūduši attēli, kur tiek strādāts pie aerodinamiskas formas virsbūves daļām. Izmaiņas, protams, piedzīvos arī jaudas agregāts, kurš noregulēts maksimālajam sniegumam – izmantots jaudīgāks invertors un citas baterijas, kas spēj sniegt lielāku jaudu. Uzņēmuma vadītājs Ričards Hatfilds skaidro, ka paralēli norit darbi pie sērijveida motocikla ražošanas. Viņš saka, ka tie ir ļoti pieprasīti, taču uzņēmums nespēj saražot pietiekami daudz eksemplāru, lai apmierinātu pieprasījumu. Ne uzņēmums, ne arī tā īpašnieks neatklāj ražošanas apjomus.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
karlis
02.03.2022 11:25

vairāk interesētu dual-enduro risinājums.
kā teikt – uz darbu aizbraukt, uz laukiem aizbraukt, un uz Vidusjūru aizceļot.
bet tā ir tikai pasakās.

Reklāma