Reklāma

“Meta” ienes “Reels” arī “Facebook”, piedāvājot jaunas satura un reklāmas iespējas

Jaunākie raksti

Izveidota bezmaksas tālmācības programma sabiedrības digitālo prasmju pilnveidei

Digitālā transformācija, e-pakalpojumi, jauno tehnoloģiju iespējas – mūsdienu realitāte ir aizraujoša, bet prasa arī atbilstošas prasmes. Vides aizsardzības un...

Latvijā sāks darbību pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma

Apvienojoties jauniem uzņēmējiem, Latvijā izveidota pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma OX DRIVE, kas savu darbību uzsāks šī gada 1....

Samsung piedāvā patērētājiem personalizēt sadzīves tehnikas ierīču dizainu un pielāgot funkcijas

Uzņēmums Samsung Electronics Co., Ltd. ir paplašinājis Bespoke sadzīves tehnikas ierīču  konceptu, ļaujot patērētājiem pielāgot un personalizēt vēl plašāku...

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

“Meta” jau iepriekš solījusi, ka 2022. gadā vēlas vairāk koncentrēties uz video un jauniešus piesaistošu saturu. Tāpēc uzņēmums nolēma paplašināt savu īso video iespēju, “TikTok” konkurentu “Reels”. Tagad tā globāli pieejama “Facebook” lietotnē “Android” un “iOS” ierīcēs un kā atsevišķa funkcija atrodama laika joslas pašā augšā starp “Stories” un “Rooms” sadaļām.

Papildus piekļuves paplašināšanai “Meta” nolēmusi arī papildināt “Reels” funkciju klāstu. “Facebook Reels” lietotāji varēs “remiksēt” citu personu videoklipus. Līdzīgi kā “Instagram Reels” arī “Facebook” versijā varēs augšupielādēt līdz 60 sekundēm garus video. Tāpat būs iespēja ierakstus saglabāt melnraksta versijā. “Meta” sola, ka nākamajos mēnešos pievienos jaunus videoklipu izgriešanas rīkus. “Facebook” lietotāji varēs dalīties ar saviem “Reels” un ievietot tos “Stories” un “Watch” sadaļās. Uzņēmums norāda, ka arī laika joslā šie video pamazām sāks parādīties. Tāpēc, ja lieto “Facebook”, no “Reels” tikpat kā neizbēgsi.

Avots: Meta

“Facebook Reels” versijā “Meta” lielāku uzmanību liek arī uz reklāmām. Lietotājiem tiks piedāvāti divi jauni reklāmu formāti. Tāpat satura veidotāji tuvākajā laikā var sagaidīt iespēju piepelnīties, ievācot ziedojumus no faniem. Vienlaikus ir diezgan apšaubāms, ka jaunās iespējas būtiski ietekmēs “Meta” situāciju, kas pēdējo mēnešu laikā vērtējama kā ļoti bēdīga.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma