Web Analytics
More
    Reklāma

    “Meta” ienes “Reels” arī “Facebook”, piedāvājot jaunas satura un reklāmas iespējas

    Jaunākie raksti

    “Meta” jau iepriekš solījusi, ka 2022. gadā vēlas vairāk koncentrēties uz video un jauniešus piesaistošu saturu. Tāpēc uzņēmums nolēma paplašināt savu īso video iespēju, “TikTok” konkurentu “Reels”. Tagad tā globāli pieejama “Facebook” lietotnē “Android” un “iOS” ierīcēs un kā atsevišķa funkcija atrodama laika joslas pašā augšā starp “Stories” un “Rooms” sadaļām.

    Papildus piekļuves paplašināšanai “Meta” nolēmusi arī papildināt “Reels” funkciju klāstu. “Facebook Reels” lietotāji varēs “remiksēt” citu personu videoklipus. Līdzīgi kā “Instagram Reels” arī “Facebook” versijā varēs augšupielādēt līdz 60 sekundēm garus video. Tāpat būs iespēja ierakstus saglabāt melnraksta versijā. “Meta” sola, ka nākamajos mēnešos pievienos jaunus videoklipu izgriešanas rīkus. “Facebook” lietotāji varēs dalīties ar saviem “Reels” un ievietot tos “Stories” un “Watch” sadaļās. Uzņēmums norāda, ka arī laika joslā šie video pamazām sāks parādīties. Tāpēc, ja lieto “Facebook”, no “Reels” tikpat kā neizbēgsi.

    Reklāma

    Avots: Meta

    “Facebook Reels” versijā “Meta” lielāku uzmanību liek arī uz reklāmām. Lietotājiem tiks piedāvāti divi jauni reklāmu formāti. Tāpat satura veidotāji tuvākajā laikā var sagaidīt iespēju piepelnīties, ievācot ziedojumus no faniem. Vienlaikus ir diezgan apšaubāms, ka jaunās iespējas būtiski ietekmēs “Meta” situāciju, kas pēdējo mēnešu laikā vērtējama kā ļoti bēdīga.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma