Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” Džo Roganam maksā daudz vairāk nekā iepriekš uzskatīts

    Jaunākie raksti

    Tad, kad “Spotify” 2020. gada maijā noslēdza vairāku gadu sadarbības līgumu ar slaveno podkāsteri Džo Roganu, lai ekskluzīvi pārraidītu viņa raidierakstu “The Joe Rogan Experience”, bija skaidrs, ka mūzikas straumēšanas serviss viņam samaksāja visai daudz. Sākotnējie ziņojumi vēstīja, ka darījuma summa sasniedz aptuveni 100 miljonus dolāru. Taču jaunākā informācija vēsta, ka patiesībā “Spotify” ļauj Džo Roganam dzīvot krietni vien pārticīgāk.

    Nesenā skandāla iespaidā, kas saistīts ar Džo Rogana alternatīvajiem uzskatiem par Covid-19 un vakcīnām, atklājušies jauni fakti par “Spotify” un podkāstera 2020. gadā noslēgto darījumu. Saskaņā ar “The New York Times” – darījuma summa par trīsarpus gadu sadarbību patiesībā sasniedz vismaz 200 miljonus dolāru ar iespēju Džo Roganam izsniegt vēl papildus prēmijas. Tas ir par divām reizēm vairāk nekā iepriekš uzskatīts. “Spotify” tiešām līdzekļus nav žēlojis, jo pat par lielāko raidierakstu producēšanas kompāniju “Gimlet Media” un “The Ringer” iegādi savulaik iztērējis mazāk, par katru samaksājot zem 200 miljoniem dolāru.

    Reklāma

    Tomēr nevar noliegt, ka Džo Rogans atnesis “Spotify” slavu un pacēlis servisu jaunā kvalitātē. Rogana raidījums “The Joe Rogan Experience” ir populārais podkāsts 93 valstīs, tostarp ASV, piesaistot kopumā desmitiem miljoniem klausītāju. Ļoti iespējams, tāpēc “Spotify” arī pēc nesenā skandāla nevēlas atteikties no Rogana. Pēc izpilddirektora Daniela Eka teiktā – lieli ekskluzīvi darījumi, piemēram, ar Džo Roganu, palīdzējuši “Spotify” kļūt par tik veiksmīgu, kāds tas ir šodien. Līdz ar to sagaidāms, ka “Spotify” darīs daudz ko, lai Rogans paliktu savā vietā un turpinātu celt servisa popularitāti.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma