Reklāma

“Spotify” Džo Roganam maksā daudz vairāk nekā iepriekš uzskatīts

Jaunākie raksti

Izveidota bezmaksas tālmācības programma sabiedrības digitālo prasmju pilnveidei

Digitālā transformācija, e-pakalpojumi, jauno tehnoloģiju iespējas – mūsdienu realitāte ir aizraujoša, bet prasa arī atbilstošas prasmes. Vides aizsardzības un...

Latvijā sāks darbību pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma

Apvienojoties jauniem uzņēmējiem, Latvijā izveidota pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma OX DRIVE, kas savu darbību uzsāks šī gada 1....

Samsung piedāvā patērētājiem personalizēt sadzīves tehnikas ierīču dizainu un pielāgot funkcijas

Uzņēmums Samsung Electronics Co., Ltd. ir paplašinājis Bespoke sadzīves tehnikas ierīču  konceptu, ļaujot patērētājiem pielāgot un personalizēt vēl plašāku...

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Tad, kad “Spotify” 2020. gada maijā noslēdza vairāku gadu sadarbības līgumu ar slaveno podkāsteri Džo Roganu, lai ekskluzīvi pārraidītu viņa raidierakstu “The Joe Rogan Experience”, bija skaidrs, ka mūzikas straumēšanas serviss viņam samaksāja visai daudz. Sākotnējie ziņojumi vēstīja, ka darījuma summa sasniedz aptuveni 100 miljonus dolāru. Taču jaunākā informācija vēsta, ka patiesībā “Spotify” ļauj Džo Roganam dzīvot krietni vien pārticīgāk.

Nesenā skandāla iespaidā, kas saistīts ar Džo Rogana alternatīvajiem uzskatiem par Covid-19 un vakcīnām, atklājušies jauni fakti par “Spotify” un podkāstera 2020. gadā noslēgto darījumu. Saskaņā ar “The New York Times” – darījuma summa par trīsarpus gadu sadarbību patiesībā sasniedz vismaz 200 miljonus dolāru ar iespēju Džo Roganam izsniegt vēl papildus prēmijas. Tas ir par divām reizēm vairāk nekā iepriekš uzskatīts. “Spotify” tiešām līdzekļus nav žēlojis, jo pat par lielāko raidierakstu producēšanas kompāniju “Gimlet Media” un “The Ringer” iegādi savulaik iztērējis mazāk, par katru samaksājot zem 200 miljoniem dolāru.

Tomēr nevar noliegt, ka Džo Rogans atnesis “Spotify” slavu un pacēlis servisu jaunā kvalitātē. Rogana raidījums “The Joe Rogan Experience” ir populārais podkāsts 93 valstīs, tostarp ASV, piesaistot kopumā desmitiem miljoniem klausītāju. Ļoti iespējams, tāpēc “Spotify” arī pēc nesenā skandāla nevēlas atteikties no Rogana. Pēc izpilddirektora Daniela Eka teiktā – lieli ekskluzīvi darījumi, piemēram, ar Džo Roganu, palīdzējuši “Spotify” kļūt par tik veiksmīgu, kāds tas ir šodien. Līdz ar to sagaidāms, ka “Spotify” darīs daudz ko, lai Rogans paliktu savā vietā un turpinātu celt servisa popularitāti.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma