Elektroauto ir smagāki nekā to līdzinieki ar iekšdedzes dzinējiem, lielā mērā pie tā esot vainīgām tieši masīvajām, smagajām baterijām, kas iebūvētas auto grīdā. Ar īpaši lielām un smagām baterijām aprīkots elektriskais “Hummer” – kā liecina “General Motors” sniegtie dati, baterijas vien šajā modelī sver nedaudz vairāk kā 1300 kilogramus. Tas ir vairāk nekā “Honda Civic”, “Ford Fiesta” un citu mazo hečbeku pašmasa.
Protams, tas ir “Hummer”, šajā mašīnā viss ir liels un smags, taču šāds bateriju svars noteikti nenāk par labu auto efektivitātei un patēriņam. “Hummer” nav vienīgais amerikāņu elektriskais auto ar smagām baterijām – arī “Ford F-150 Lightning” aprīkots ar baterijām, kas sver 800 kilogramus.
Ar tik lielām un smagām baterijām vajadzētu spēt nobraukt gana tālu – ražotājs sola apmēram 500 kilometrus ar vienu uzlādi, izmantojot aptuveni 200kWh elektrības, ko iespējams uzkrāt auto baterijās.
Hummer taču ir sen zināms maza krāna zīmols. Tur nav nekā kam būtu kaut attāls sakars ar taupību.
C kategorijai arī ir jābūt ?