Reklāma

Apple dominē ASV bezvadu austiņu tirgū

Jaunākie raksti

Izveidota bezmaksas tālmācības programma sabiedrības digitālo prasmju pilnveidei

Digitālā transformācija, e-pakalpojumi, jauno tehnoloģiju iespējas – mūsdienu realitāte ir aizraujoša, bet prasa arī atbilstošas prasmes. Vides aizsardzības un...

Latvijā sāks darbību pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma

Apvienojoties jauniem uzņēmējiem, Latvijā izveidota pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma OX DRIVE, kas savu darbību uzsāks šī gada 1....

Samsung piedāvā patērētājiem personalizēt sadzīves tehnikas ierīču dizainu un pielāgot funkcijas

Uzņēmums Samsung Electronics Co., Ltd. ir paplašinājis Bespoke sadzīves tehnikas ierīču  konceptu, ļaujot patērētājiem pielāgot un personalizēt vēl plašāku...

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Uzņēmums Statista veicis 4000 amerikāņu aptauju, un, balstoties uz iegūto informāciju, var spriest, ka Apple bezvadu austiņas dominē šajā segmentā.

Pēc aptaujāto datiem, Apple AirPods bezvadu austiņas lieto 34,4% no lietotājiem. Tirgū tās parādījās salīdzinoši nesen – 2016. gadā, un saulītē izcēla bezvadu austiņu tirgu. Protams, skeptiķi sākumā smējās par šī produkta dizainu un Apple skaņas kvalitāti, tomēr citi analītiķi norāda, ka AirPods austiņas vienas pašas ir 20 miljardu dolāru vērts bizness. Tāpat līdz gada beigām varētu tikt pārdoti 100 miljoni AirPods austiņu.

Tā kā Apple pieder austiņu zīmols Beats, tad kopumā uzņēmums aizņem 49,7% austiņu tirgu, jo Beats ASV atrodas otrajā vietā ar 15,3%. Apple vienkārši dominē un satriec konkurentus šajā segmentā. Trešajā vietā atrodas Bose ar 12,5%, ceturtajā Samsung ar 12,2%, un tad seko JBL, Sony, Skullcandy un LG zīmoli.

Iespējams, Apple AirPods bezvadu austiņas nenodrošina augstāko skaņas kvalitāti, bet to lietošana ir ērta, un Apple izmanto savas ekosistēmas priekšrocības. Protams, par veiksmes faktoru daļēji var minēt “uzspiesto” lietošanu, jo jaunie viedtālruņi vairs nav aprīkoti ar 3,5mm audio izeju. Šobrīd Apple piedāvā četrus AirPods modeļus, no kuriem divi ir klasiskie, Pro un Max over-ear tipa austiņas. Kopā ar Beats produktiem, katrs interesents varēs kaut ko atrast savai gaumei.

Avots9TO5Mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma