Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais Multivan T7 tagad pieejams Latvijā

    Jaunākie raksti

    Jau šobrīd Latvijas dīleru centros pieejams jaunais Multivan, kas pirmo reizi veidots uz Modular Transverse Matrix (MQB) platformas. Tagad piedziņas sistēmu portfelī pieejams plug-in hibrīds, tādējādi Multivan daļu laika var braukt, neradot kaitīgos izmešus. Turklāt šajā automobilī pieejamas arī jaunas asistentu, informācijas un izklaides sistēmas. Savukārt jaunais salona interjera koncepts padara Multivan par vēl daudzpusīgāku automobili. Automašīnas sākuma cena ir 42 557 eiro.

    Ar jauno Multivan Volkswagen Commercial Vehicles ievada jaunu ēru zīmolam un mobilitātei. Nākotnē Bulli piedāvājumu veidos trīs pīlāri: Multivan un Transporter 6.1 modeļu līnijas, kā arī ID.BUZZ, kas tirgū nonāks 2022. gadā. Transporter 6.1 joprojām galvenokārt vērsts uz komerciālu pielietojumu, un tas kalpos par pamatu California kemperiem.

    ReklāmaAdvertisement

    Multivan, kas galvenokārt veidots ģimenēm un aktīvā dzīvesveida cienītājiem, ar savu pilnībā jauno sēdvietu un kravas telpas sistēmu iederas neskaitāmos mobilitātes scenārijos. Pateicoties tā augstās kvalitātes interjeram, šis mikroautobuss arī piemērots biznesa klases segmentam. Par to vēl vairāk liecina fakts, ka jaunā paaudze paralēli bāzes modelim tirgū arī debitēs ar pagarināto versiju ar vēl lielāku kravas ietilpību – līdz pat 4053 litriem.

    Multivan aizmugurē atrodas tikai viegli pielāgojami un izņemami individuāli sēdekļi, lai, piemēram, dārgus velosipēdus tagad varētu pārvadāt salonā. Maksimālais salona augstums arī saglabājas tāds pats, kā iepriekš – apvienojumā ar panorāmas lūku tas pat ticis palielināts.

    Multivan mazina plaisu starp digitālo pasauli, pateicoties tā instrumentu panelim, kas arī ticis pilnībā pārveidots, un tajā iestrādātajiem displejiem. Tas bāzes komplektācijā aprīkots ar Digital Cockpit (digitālajiem instrumentiem) un Ready 2 Discover informācijas un izklaides sistēmu. Izmantojot tiešsaistes kontroles iekārtu, šī sistēma piedāvā plašu tiešsaistes pakalpojumu un funkciju klāstu jau bāzes komplektācijā. Digital Cockpit arī aprīkots ar 10 collu radio ekrānu.

    Jaunums šajā modeļu līnijā ir plug-in hibrīda sistēma. 160 kW / 218 ZS augsto tehnoloģiju piedziņas sistēma apvieno braukšanu bez kaitīgajiem izmešiem ar ļoti tālu nobraukšanas distanci un zemu kopējo patēriņu. Tāpat priekšējās piedziņas Multivan pieejams ar turbo benzīna dzinēju. Tas attīsta 150 kW / 204 ZS jaudu. 2022. gadā tirgū nonāks arī turbo dīzeļdzinējs (TDI) ar 110 kW / 150 ZS jaudu.

    Standarta komplektācijā dzinēji pieejami ar divsajūgu ātrumkārbu (DSG). Tāpat standarta komplektācijā Multivan pieejams ar bezatslēgu aizdedzi un elektronisko rokas bremzi.

    Asistentu sistēmu skaits ir būtiski palielināts – sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist kopā ar City Emergency Braking, braukšanas joslu uzturēšanas asistents Lane Assist, Swerve Support ar jauno Turn-off Assist, dinamiskā ceļa zīmju noteikšana un kruīza kontroles sistēma.

    Jaunās inovatīvās sistēmas iekļauj IQ.DRIVE Travel Assist, kas nodrošina daļēji automatizētu braukšanu no 0 līdz 210 km/h. Vēl viens jaunums Multivan ir IQ.LIGHT – LED Matrix priekšējie lukturi ar interaktīvu apgaismes kontroli, kas pieejami papildu komplektācijā kā alternatīva standarta LED priekšējiem lukturiem. Pateicoties augsto tehnoloģiju elementiem, visu laiku progresīvākais Multivan maina automobiļu vides attieksmi pret dzīvi mūsdienu laikmetā.

    Volkswagen Multivan T7 – vai beidzot Mercedes-Benz ir konkurents?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Diginauts
    11.02.2022 11:51

    Pat sunim neizpratnē jāblenž uz tiem dumjajiem ekrāniem un kapacitīvajām pogām.
    Braucu ziemā, dīzelis auksts vēl pusstundu un tagad man jāvelk nost cimdi lai izdarītu jebko kas nav uz stūres. Ejiet dēt.

    davix
    11.02.2022 12:02
    Reply to  Diginauts

    Pilnīgi piekrītu. Braucot nav nekas labāks un drošāks par fizisku pogu. Kur nu vēl pie ātruma virs 90 km/h

    Elektriķis
    13.02.2022 09:01
    Reply to  davix

    Jautājums fizisko pogu gribētājiem: kādas funkcijas vēl vajadzētu slēgt ar fiziskajām pogām braucot? Šķiet ka pat ID sērijai svarīgākajām lietām ir fiziskās pogas. Pārējo funkciju ir tik daudz ka nepietiks vietas, lai tās visas saliktu. Varbūt atrisinājums ir BMW iDrve ripulis?

    Aigi
    11.02.2022 19:38
    Reply to  Diginauts

    Pirmkārt – nav jāpērk dīzeļi.
    Otrkārt – braucot vispār nav jagramstad gar pogām, bet jāskatās uz ceļa. Pirms brauciena noregulēt klimatu, radio/mūziku un navigāciju. Un braucam.

    no name
    13.02.2022 07:41
    Reply to  Aigi

    kāpēc nav jāpērk dīzeļi?

    Biteme
    13.02.2022 08:14
    Reply to  Aigi

    Otrais teikums varētu piederēt cilvēkam, kurš saka arī šo – braucot nav jānovērš uzmanība, snaikstoties gar ātrumiem un pedāļiem. Pirms brauciena ieliek robā un lai auto brauc. Stūri grozīt pēc iespējas retāk, jo tas rada papildus bīstamību.

    letiņš
    13.02.2022 09:34
    Reply to  Biteme

    Jā, un to parasti saka tramvajāpirdēji !

    Krotow
    13.02.2022 17:27

    Suns iekļauts komplektā roku sildīšanai, kamēr dīzelis ziemā iesilst.

    Last edited 2 years ago by Krotow
    Reklāma