Web Analytics
More
    Reklāma

    “GameStop” plāno atvērt savu NFT tirdzniecības platformu

    Jaunākie raksti

    Amerikāņu videospēļu un elektronikas kompānija “GameStop”, ap kuru pirms gada tika sacelts pamatīgs tracis saistībā ar uzņēmuma akcijām, paziņojusi, ka plāno izveidot savu NFT (non-fungible token) tirdzniecības platformu. No vienas puses, tas ir diezgan loģisks solis uzņēmumam, kam tuva ir tēma par kriptovalūtām un Web 3. Taču, no otras puses, tas var radīt neapmierinātību videospēļu industrijas pārstāvju vidū, no kuriem daļa ir negatīvi noskaņota pret NFT.

    Paredzams, ka jaunais “GameStop” NFT tirgus tiks palaists vēlāk šajā gadā. Tajā varēs pirkt un pārdot dažādus digitālos žetonus, kas saistīti ar videospēlēm, piemēram, ieročus, varoņu tērpus, bruņas, digitālos īpašumus utt. Tas tiek veidots uz “Ethereum” blokķēdē esošas platformas “Immutable X”, kas sola sniegt ātrākus, oglekļa neitrālus darījumus par pieejamākām cenām. Plānots, ka “GameStop” kopā ar “Immutable X” izveidos arī 100 miljonu USD fondu, lai atbalstītu tos spēļu izstrādātājus un studijas, kas iesaistīsies šajā NFT projektā.

    Reklāma

    Tāpat paredzēts, ka partneri, kuri jau sadarbojas ar “Immutable X”, arīdzan varēs savus NFT izvietot “GameStop” tirgū. To vidū atrodami “TikTok”, “Gods Unchained”, “Guild of Guardians”, “Ember Sword” un citi.

    Jāatzīmē, ka “GameStop” interese par blokķēdes tehnoloģiju nav radusies nupat. Uzņēmums par tādām jomām kā Web 3 un NFT interesējies jau pērn, atbalstot dažādus unikālos darbus. Jāskatās, kā “GameStop” veiksies šajā biznesā un jo īpaši, kā uz to reaģēs videospēļu industrija.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma