Reklāma

Spotify dominējis mūzikas straumēšanas tirgū 2021. gada pirmajā pusgadā

Jaunākie raksti

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Tims Kuks kārtējo reizi iekļauts medija “Times” 100 pasaules ietekmīgāko personu topā

Medijs "Times" publiskojis ikgadējo pasaules 100 ietekmīgāko cilvēku topu, kurā gozējas gan tehnoloģiju jomas pārstāvji, gan mākslinieki, līderi, pionieri...

Jaunais gads parasti iesākas ar dažādiem atskatiem par iepriekšējā gada pārdošanas un lietošanas apjomiem. Tagad šāda informācija pieejama arī par mūzikas straumēšanas servisiem, tiesa, dati publiskoti tikai par 2021. gada pirmo daļu.

Analītikas uzņēmums MIDIA Research tikai tagad publiskojis informāciju par mūzikas straumēšanas servisu tirgus daļu 2021. gada otrajā ceturksnī. Bez pārsteigumiem tajā dominē Spotify, kas aizņem 31%, bet tam sekot Apple Music ar 15%, un starpība starp pirmo un otro vietu ir pietiekami liela. Tālāk sacensība jau ir krietni sīvāka, jo gan Amazon Music, gan Tencent Music tirgus daļas attiecīgi ir 13%. Piektajā vietā ir YouTube Music serviss ar 8%, kas it kā liekas maz priekš YouTube brenda un popularitātes. Tomēr tas ir bijis augošākais serviss klientu ziņā 2021. gadā, kā arī varam redzēt, ka konkurence aiz Spotify ir diezgan liela.

Avots: MIDIA Research

Katrā ziņā katrs no servisiem ir bijis ieguvējis, jo 2021. gadā lietotāju skaits ir audzis par 26,4%, salīdzinot ar 2020. gada periodu. Aktīvo lietotāju skaits visos straumēšanas servisos kopā sasniedzis 523,9 miljonus, un tas ir līdz 2021. gada vidum. Šis ir to lietotāju skaits, kuri abonē kādu no servisiem.

Kuru no servisiem esiet iecienījuši jūs?

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
24.01.2022 10:08

Ko? Vai tad TIDAL tik maz, ka nav pat 2%? :o

Kursors.lv
24.01.2022 10:56
Reply to  KKTK

Kāpēc, lai TIDAL būtu populārāks?

Melom
24.01.2022 21:03

Nebūs, jo lielākā daļa šo spotify lietotāju nekad nav klausījušies mūziku uz “normālas” sistēmas, nu kaut minimums normālām “ausīm”…

Jānis
24.01.2022 10:39

Par Tencent vispār pirmo reizi dzirdu, bet ieguglējot skaidrs, ka tas ir Ķīnas tirgus, tas arī izskaidro lielus %.
Un Amazon Music arī nemaz nezināju, ka tāds ir. Laikam jau iet komplektā ar visu to Amazon Prime, tāpēc arī daudziem cilvēkiem tāds ir.

REALAIS
24.01.2022 13:09

Es izmantoju Youtube Premium, kam līdzi nāk Youtube music. Un esmu kopumā apmierināts. Neklausos dien dienā, bet diezgan regulāri. Ērti ir gan klausīties audio, gan pārslēgties uz video, ja dziesma ir ar video. Nekā slukta nevaru pateikt priekš vienkāršas mūzikas klausīšanās.

datacore
24.01.2022 16:45

Pāris gadus nolietoju YouTube Music, jo abonēju YT Premium. Kopumā neslikts serviss, bet viņi mani kā klientu pazaudēja, kad šomēnes no platformas tika izdzēsts mans 2020.gada klausītāko skaņdarbu tops, ko līdz šim varēju atrast savos saglabātajos klausīšanās sarakstos. Tagad lietoju TIDAL, kas starp citu nesen iespējoja klausīšanos lossless CD kvalitātē par tiem pašiem 7 EUR mēnesī.

Reklāma