Reklāma

Spānija ierobežos influenseru iespējas reklamēt kriptovalūtas

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Viena no jomām, ko influenceri arvien biežāk mēdz popularizēt, ir kriptovalūtas. Šāda prakse daļā pasaules valstu saņēmusi krietnu devu kritikas, un arī Spānija nolēmusi ieviest savas korekcijas, izziņojot jaunus noteikumus, kā turpmāk reklamēt kriptovalūtas.

Sākot ar 17. februāri ikvienam, kurš plāno rīkot kriptovalūtu reklāmas kampaņu, par to vismaz 10 dienas iepriekš būs jāinformē Spānijas Nacionālā vērtspapīru tirgus komisija. Šī prasība attieksies uz visiem inflenceriem un reklāmdevējiem, kuri savākuši vismaz 100 000 “sekotāju” un saņem naudu par kriptovalūtu reklamēšanu. Noteikumi attiecas arī uz kompānijām, kuras reklamē kriptovalūtas un PR uzņēmumiem, kurus tie nolīgst. Tiem savu gaidāmo kampaņu saturs būs jāatrāda Spānijas Nacionālajai vērtspapīru tirgus komisijai, iekļaujot brīdinājumus par skaidriem un objektīviem riskiem, kas saistās ar kriptovalūtām.

Ar jauno noteikumu palīdzību komisija varēs labāk pārraudzīt, kāds mārketings veidojas ap kriptovalūtām un pārliecināties, ka influenceri tiešām informē auditoriju par riskiem. Savukārt tiem, kuri šos noteikumus neievēros, draudēs naudas sods līdz 300 000 eiro apmērā.

Tiek uzskatīts, ka šī ir pirmā reize, kad kāda Eiropas Savienības valsts ir ieviesusi šādas prasības. ES blokā pagaidām nav vienotas pieejas, kā regulēt ar kriptovalūtām saistītus jautājumus.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Juris
19.01.2022 16:38

Protams, kriptovalūtu reklamēšanu ir jāregulē, bet akciju, valūtas un citus uz cilvēku ticību balstītos un šobrīd pārvērtētos investīciju rīkus var reklamēt kā vien tīk. Šis vairāk izklausās pēc kārtējiem centieniem esošās monetārās sistēmas institūciju konkurentu iznīcināšanas.

Kursors.lv
19.01.2022 18:05
Reply to  Juris

Regulētos finanšu instrumentus un darbības ar tiem nevar reklamēt kā vien tīk. Uzprasi FKTK ;)

Krotow
19.01.2022 23:13

Varēja taču neākstīties un uzreiz pieņemt kripto aizliegumu kā finansu tirgu kropļojošu un videi nedraudzīgu pasākumu. Kurš piedevām pavedina publiku uz krāpniecību. Sen jau bija laiks.

Reklāma