Reklāma

BMW joprojām turpina attīstīt jaunus benzīna un dīzeļdzinējus

Jaunākie raksti

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Citadele: Dubultojies uzņēmumu pieprasījums pēc elektroauto

2022. gada pirmajos četros mēnešos dubultojies elektroauto skaits, ko līzingā iegādājušās juridiskas personas, liecina Citadele Leasing apkopotā informācija. Šī gada...

Līdzīgi kā visi autoražotāji, BMW pamazām maina savas modeļu līnijas uzsvarus, virzoties elektromobilitātes virzienā. Ražotājs gan negrasās sasteigt pāreju un bavārieši turpina attīstīt gan benzīna, gan dīzeļa dzinējus, lai tie atbilst arvien stingrākām emisiju prasībām.

Kā sarunā ar vācu mediju Auto Motor und Sport pastāstīja BMW valdes loceklis attīstības jautājumos Franks Vebers, BMW prezentēs jaunus iekšdedzes dzinējus, kas rada mazāk kaitīgo izmešu – būs jauni dīzeļa, sešcilindru benzīna un V8 benzīna motori. Šie motori būs tehnoloģiski aprīkoti, lai tie atbilstu “Euro7” izmešu prasībām, kas ik pa brīdim tiek sauktas par neizpildāmām.

Vebers norāda, ka arī citviet pasaulē valstis pieprasa izmešu samazinājumu, līdz ar to ražotājiem neatliek nekas cits, kā vien izstrādāt labākus, tīrākus dzinējus. Viņš nepaskaidroja, vai šie motori būs pilnīgi jauni, vai arī pašreizējo dzinēju uzlabotas versijas, taču Vebers atklāja, ka daudzas svarīgas detaļas būs pilnīgi jaunas. BMW pārstāvis uzsver, ka galvenais uzsvars motoru izstrādē ir sabalansēt CO2 izmešus un nepieciešamo sniegumu.

Šie motori netiek radīti tāpēc, lai apmierinātu tikai Eiropas prasības – tie nepieciešami, lai BMW varētu turpināt attīstību līdz brīdim, kad visa pasaule būs gatava pārejai uz elektroauto. Viņš visai pamatoti norāda, ka daudzas pasaules daļas šobrīd ne tuvu nav gatavas pilnvērtīgai pārejai uz elektroauto.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
BTR
18.01.2022 13:13

Par BMW prieks, labs ražotājs, labas mašīnas, bez slimīgas tieksmes uz e

Muah
18.01.2022 13:51
Reply to  BTR

kuram no ražotājiem ir slimīga tieksme uz e?

Rudolfs
18.01.2022 14:10
Reply to  Muah

Tesla!! Atsakās vispār izstrādāt kādu labu dīzelīti.

Jjjj
18.01.2022 19:52
Reply to  BTR

Labas mašīnas? Remontā tu strādā?

Armands
18.01.2022 21:11

Gudri cilvēki. Tā elektrifikācijas epopeja izgāzīsies.

myself
18.01.2022 22:19
Reply to  Armands

baidos, ka nu jau atpakaļceļa vairs nav. kad saratīs, kādā tūtā ierāvuši, vai nu vēl spēcīgāk skalos smadzenes, cik slikti ir lietot privāto auto, vai steigšus stāstīs, cik slikti ir elektroauto un virzīs nākamo tehnoloģiju.

Reklāma