Līdzīgi kā visi autoražotāji, BMW pamazām maina savas modeļu līnijas uzsvarus, virzoties elektromobilitātes virzienā. Ražotājs gan negrasās sasteigt pāreju un bavārieši turpina attīstīt gan benzīna, gan dīzeļa dzinējus, lai tie atbilst arvien stingrākām emisiju prasībām.
Kā sarunā ar vācu mediju Auto Motor und Sport pastāstīja BMW valdes loceklis attīstības jautājumos Franks Vebers, BMW prezentēs jaunus iekšdedzes dzinējus, kas rada mazāk kaitīgo izmešu – būs jauni dīzeļa, sešcilindru benzīna un V8 benzīna motori. Šie motori būs tehnoloģiski aprīkoti, lai tie atbilstu “Euro7” izmešu prasībām, kas ik pa brīdim tiek sauktas par neizpildāmām.
Vebers norāda, ka arī citviet pasaulē valstis pieprasa izmešu samazinājumu, līdz ar to ražotājiem neatliek nekas cits, kā vien izstrādāt labākus, tīrākus dzinējus. Viņš nepaskaidroja, vai šie motori būs pilnīgi jauni, vai arī pašreizējo dzinēju uzlabotas versijas, taču Vebers atklāja, ka daudzas svarīgas detaļas būs pilnīgi jaunas. BMW pārstāvis uzsver, ka galvenais uzsvars motoru izstrādē ir sabalansēt CO2 izmešus un nepieciešamo sniegumu.
Šie motori netiek radīti tāpēc, lai apmierinātu tikai Eiropas prasības – tie nepieciešami, lai BMW varētu turpināt attīstību līdz brīdim, kad visa pasaule būs gatava pārejai uz elektroauto. Viņš visai pamatoti norāda, ka daudzas pasaules daļas šobrīd ne tuvu nav gatavas pilnvērtīgai pārejai uz elektroauto.
Par BMW prieks, labs ražotājs, labas mašīnas, bez slimīgas tieksmes uz e
kuram no ražotājiem ir slimīga tieksme uz e?
Tesla!! Atsakās vispār izstrādāt kādu labu dīzelīti.
Labas mašīnas? Remontā tu strādā?
Gudri cilvēki. Tā elektrifikācijas epopeja izgāzīsies.
baidos, ka nu jau atpakaļceļa vairs nav. kad saratīs, kādā tūtā ierāvuši, vai nu vēl spēcīgāk skalos smadzenes, cik slikti ir lietot privāto auto, vai steigšus stāstīs, cik slikti ir elektroauto un virzīs nākamo tehnoloģiju.