Reklāma

Amerikāņu uzņēmums izveidojis elektroauto baterijas prototipu, kas ļauj nobraukt 1200km ar vienu uzlādi

Jaunākie raksti

Modificēta Nissan Ariya versija nākamgad mēros ceļu no Ziemeļpola uz Dienvidpolu

Modificēta pilnpiedziņas Nissan Ariya versija nākamgad dosies vērienīgā ekspedīcijā - britu piedzīvojumu meklētājs Kriss Remzijs ar šo elektrisko krosoveru...

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Amerikāņu uzņēmums “Our Next Energy” jeb “One” izstrādājis elektoroauto baterijas prototipu, kas pēc viņu pašu apgalvotā ļauj nobraukt 1200 kilometrus ar vienu uzlādi. Mičiganas štatā bāzētais uzņēmums savu 203,7kWh ietilpīgo, eksperimentālo “Gemini” bateriju ievietoja “Tesla Model S” un decembrī veica testus uz ceļiem.

Uzņēmums ziņo, ka pārveidotais “Model S” spēja veikt 1400 kilometrus ar vidējo ātrumu 88km/h, turklāt šos rezultātus apstiprinājis neatkarīgs uzņēmums. Kā skaidro uzņēmuma vadītājs Mudžebs Ijazs, viņš vēlas ātrāku pāreju uz elektroauto, taču, lai to panāktu, jānovērš cilvēku bažas par sniedzamību ar vienu uzlādi. Viņš skaidro, ka tagad uzņēmums šo prototipu plāno nogādāt ražošanā, lai gari braucieni ar vienu uzlādi kļūtu par realitāti.

Uzņēmuma vadītājs norāda, ka vienāda izmēra baterijās būs iespējams ielādēt divtik vairāk enerģijas. Tas, savukārt, samazinās slodzi elektroauto uzlādes infrastruktūrai, jo būs jālādējas retāk un nebūs jāsatraucas par rindām pie uzlādes iekārtām, kā arī par ilgo uzlādes laiku, ja salīdzinām ar degvielas uzpildi.

Šis uzņēmums darbību uzsāka 2020. gadā un jau šogad plāno prezentēt savu pirmo produktu ražošanai – 79kWh ietilpīgās “Aries” baterijas, savukārt ap 2023. gadu plānots demonstrēt ražošanas variantu šīm “Gemini” baterijām. Atbalstu šī uzņēmuma darbībai jau sniedzis BMW, kā arī Microsoft dibinātājs Bils Geitss un Amazon dibinātājs, ilggadējais vadītājs Džefs Bezoss.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma