Reklāma

Apple AirPods komandai nepietiek ar Bluetooth tehniskajām iespējām

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

2021. gada izskaņā Apple viceprezidents akustiskajos jautājumos Gerijs Gīvs (Gary Geaves) sniedzis interviju medijam What Hi-Fi?, kurā dalījies ar informāciju par to, kā sokas AirPods bezvadu austiņām un kādi ir lielākie izaicinājumi.

Nu jau iepriekšējā gada oktobrī Apple prezentēja trešās paaudzes AirPods bezvadu austiņas, kuras ir ieņēmušas visai ikonisku statusu un principā izveidojušas jaunu austiņu segmentu. Tāpat šis produkts viens pats ir izveidojis veselu naudas impēriju. Gīvs intervijā stāstījis, cik daudz darba AirPods komanda iegulda, lai radītu labāko skaņas kvalitāti šādās mazās austiņās. Tieši AirPods 3 kontekstā visas komponentes ir veidotas pilnībā no jauna, tādējādi apliecinot to, kādu darbu uzņēmums iegulda šī produkta izveidē.

Austiņas ir aprīkotas ar pilnībā jaunu pastiprinātāju, kā arī īpašu akustisko sistēmu, kas nodrošina labu basu skanējumu, cik nu tas iespējams šādā mazā atskaņotājā. Patiesībā vienīgais ierobežojums ir tieši Bluetooth savienojums. Kā norāda Gīvs, tad viņi cenšas no tā izdabūt labāko, kas iespējams. Liela nozīme arī ir tādām smalkām detaļām, kā galvas kustība, un kā tā ietekmē savienojumu. Bezvadu tehnoloģijas ir pats pamats, kas ļauj radīt šādus produktus un savienojumus, tomēr tām ir daudz ierobežojumu, kurus Apple cenšas kompensēt. Viena patīkama lieta gan būtu lielāks Bluetooth joslas platums, uz ko norāda Gīvs, tomēr netiek dziļāk paskaidrots kāpēc.

Tālāk jau seko visai labi reklāmas materiāli par emocijām, ko sagādā mūzika, un Apple to saprot, tāpēc ir svarīgi radīt augstas kvalitātes produktu. Lai to nodrošinātu, tiek izmantoti analītiskie dati un paplašināta izpēte, lai visiem klausītājiem, neatkarīgi no auss formas, mēģinātu sniegt labāko skanējumu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma