Reklāma

Yamaha nākamgad uzsāks divu elektrisko motorolleru ražošanu

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Japāņu ražotājs Yamaha 2019. gadā prezentēja divu elektrisko motorolleru konceptus “E01” un “E02”. Turpmāko divu gadu laikā par tiem praktiski nekas nebija dzirdams un tika uzskatīts, ka Yamaha pagaidām iepauzējusi šo projektu, taču tagad uzņēmums paziņojis, ka šie koncepti jau nākamgad nonāks ražošanā. Sākotnēji tie tiks piedāvāti Eiropas un Āzijas tirgū.

“E01” elektriskais motorolleris būs līdzvērtīgs šā brīža 125cc motorolleriem, tiesa tā oficiālie parametri pagaidām nav zināmi. Paredzams, ka tas attīstīs 15Zs vai nedaudz mazāk, lai iekļautos konkrētās klases noteikumos Eiropā. Citi līdzīgi elektriskie motorolleri spēj attīstīt pat 90km/h. Baterija atrodas motorollera vidū un tā, acīmredzot, nebūs noņemama un nomaināma, savukārt uzlādes spraudnis atrodas priekšā.

“E02” ir izmēros mazāks motorolleris, kuram vajadzētu būt līdzvērtīgam šā brīža 50cc motorolleriem. Tas, protams, nozīmē mazāku jaudu un mazāku maksimālo ātrumu, taču tik un tā vajadzētu pietikt vietas diviem braucējiem. Lai arī tas nav oficiāli apstiprināts, tiek pieļauta iespēja, ka šīm motorollerim būs nomaināmas baterijas. Pagaidām nav izziņots precīzs datums, kad tiks prezentētas ražošanas versijas, taču ražotājs ir pārliecināts, ka jau nākamgad elektriskie motorolleri nonāks uz ražošanas līnijas.

Reklāma

11 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
11 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
29.12.2021 09:05

125cc Yamaha ar 100kg braucēju uz šosejas brauc ar 110 km/h.
Ja elektriskais būs ar dinamiskāku uzrāvienu kā benzīna brālis un spēs attīstīt tos pašus 110km/h, būs visai pieprasīts braucamais. Vajadzētu arī vismaz 200 km nobraukumu.

Basics
29.12.2021 09:45
Reply to  Skābene

Ar šitādu uz 110km/h? Un kāds vēl saka, ka riteņbraucēji ir dulli))

Kursors.lv
29.12.2021 09:48
Reply to  Basics

Kāpēc ne? Ja ir normāls ekipējums, tad var gāzt arī uz simtiņu.

Rudolfs
29.12.2021 09:52

Vajag litru!!!1111

Rudolfs
29.12.2021 09:54
Reply to  Skābene

Diemžēl šaubos tur būs kas diži vairāk par 100km nobraukumu. 125cc tomēr vairāk ir pilsētas transportlīdzeklis un man šķiet reti kuram potenciālajam pircējam darbs-mājas ir vairāk par 100km. Lieki palielināt nobraukumu būs tikai smagāk un dārgāk.

Basics
29.12.2021 10:41
Reply to  Rudolfs

Ikdienā ar moci kapāt 100km uz vienu galu…pat 100 pa dienu ir vispār ārpus pieņemamā robežām. Pietiek uzlīt vai kļūt vēsākam laikam, lai braukšana ar motorizētiem divričiem no izpriecas pārvērstos par spīdzināšanu….pareizināt to ar 5, tad vēlreiz ar 4 – un mums ir teicams sadomazo piemērs. Ja pērk aprīkojumu, kas maksās tikpat vai dārgāk par šo mopēdu – kāpēc nebraukt ar normālu moci, kas ļaus mocīties ātrāk un mirt nesāpīgāk?

Kursors.lv
29.12.2021 10:44
Reply to  Basics

Normālam mocim vajag kategoriju.

Skābene
29.12.2021 11:09
Reply to  Basics

Ir cilvēki, kas apzināti neliek A kategoriju, jo apzinās savu atkarību no ātruma adrenalīna. 50cc motorollers būtu jāaizliedz ar likumu, jo tas kavē satiksmi un uz tā paša Salu vai Dienvidu tilta nemaz neļauj attīstīt atļauto ātrumu. 125cc saglabā visas 50cc priekšrocības, bet nav kavēklis satiksmei. Ja vari attīstīt 110 km/h, tad vari braukt arī pa Jūrmaleni vai Jelgaveni un nevienam netraucēt! Ja dzīvo 40km rādiusā ap Rīgu, tad vasaras periodā 125cc ir pat ļoti labs risinājums, jo sevišķi tad, ja vajag bieži kursēt cauri Rīgas centram. Un daži kolēģi ir nomainījuši savus motociklus pret 650cc Suziki Burgman, jo ar… Read more »

Edgars
29.12.2021 15:25
Reply to  Skābene

Ja tevi kavē (kaitina) kāds kas nebrauc tik ātri, cik tu, vietā, kur ir trīs joslas, tu esi tik nelīdzsvarota persona, ka pie stūres sēsties nevajadzētu. Ar tik nestabilu nervu sistēmu tu apdraudi sevi un citus. Pilsētā jo mazāks aparāts, jo ātrāks esi par visiem pārējiem un nav īsti nepieciešams pat 125cc ekvivalents.

Mopēdi satiksmi nekavē nemaz. Pat uz tiltiem, kur tie nespēj attīstīt pat atļautos 70.
Uz tiltiem tu vari ar jebko viņus apsteigt, savukārt tilta galā tevi tāds aparāts tāpat panāks un apsteigs braucot starp rindām. Attiecīgi, kavēt tevi var tikai tavas iedomas.

Skābene
29.12.2021 16:13
Reply to  Edgars

Neraudi Edgar, gan jau arī tavā smilšu kastē uzspīdēs saulīte un tiksi pie normāla braucamā!

Krotow
29.12.2021 11:03

Izskatās ka pilsētās šie varētu kļūt ļoti populāri. Vienīgi jāražo ar maināmām baterijām.

Reklāma