Ir dzirdēts, ka “Tesla” īpašnieki izmanto autopilotu gluži kā savu šoferi, kamēr paši guļ vai spēlē videospēles. Lieki teikt, ka, paļaujoties tikai uz autopilotu, šoferis pakļauj briesmām ne tikai sevi, bet arī pasažierus un citus satiksmes dalībniekus. Taču šoreiz “Tesla” autopilots nācis talkā īstajā laikā, palīdzot noturēties joslā, kamēr šoferis turpat mašīnā pieņēma dzemdības savai sievai.
Lielais notikums norisinājās “Tesla Model 3” automašīnā, kurā atradās Kīts, viņa sieva Jirana, kura bija stāvoklī, un viņu trīs gadus vecais dēls Rafs. Ģimenes ceļš jau lēnām veda uz slimnīcu, taču mazulis acīmredzot izlēma negaidīt. Šajā šķietami bezizejas situācijā liels palīgs izrādījās “Tesla” autopilots, dodot iespēju Kītam ar vienu aci uzpasēt ceļu un paralēli pieņemt dzemdības.
Neskatoties uz visiem apstākļiem, viss izvērtās laimīgi. Ģimene slimnīcā nokļuva jau četru cilvēku sastāvā. Pats Kīts tikmēr uzslavēja autopilota precizitāti, jo bez tā līdz slimnīcai nebūtu tikuši. Zīmīgi arī, ka šis mazulis ir pirmais, kurš dzimis “Tesla” automašīnā.
Virsraksts liek domāt – tas autopilots nav nemaz tik nevarīgs, ja varēja sīko uztaisīt. Vadītājai vai pasažierei – tāds ir jautājums.
Manā jaunībā šādās situācijās izsauca ātros, apstājās un pieņēma dzmedības. Bet nu jā, ASV ātro izsaukšana maksā 3500 USD un dzemdību pieņemšana ap 15000-25000 USD. NOrmāli ietaupīja. Un ja nemaldos, spēkā ir tiesas lēmums, kurš Tesla adaptīvo kruīza kontroli aizliedz saukt par autopilotu.