Reklāma

Šajā gadā astoņas bezmaksas mobilās spēles apgrozījušas vismaz vienu miljardu dolāru

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Šis gads turpina savu uzvaras gājienu mobilo lietotņu un spēļu jomā, kurā atkal sasniegti labāki rezultāti nekā 2020. gadā. SensorTower apkopojis informāciju un secinājis, ka šajā gadā astoņas mobilās spēles ir apgrozījušas vismaz vienu milljardu dolāru, un tās visas ir pieejamas bez maksas.

Pašā topa virsotnē atrodas PUBG Mobile ar 2,8 miljardiem dolāru, bet astotajā vietā Garena Free Fire ar 1,1 miljardu dolāru ieņēmumu. Joprojām topa sestajā un septītajā vietā atrodas tādi “seniori”, kā Pokemon Go un Candy Crush, no kurām katra apgrozījušas 1,2 miljardu dolāru. Pats interesantākais ir tas, ka visas pelnošākās spēles tiešām ir bez maksas, kas norāda uz to, ka arī šādā formā ir iespējams nopelnīt ļoti daudz naudas no lietotājiem. Tas ir pilnībā pretēji tam, ko mēs redzam parastajā videospēļu tirgū, kur pārsvarā visas labākās spēles, protams, ir jāiegādājas, taču mobilo spēļu tirgus darbojas citādāk.

Avots: SensorTower

Protams, šīs astoņas spēles var lejupielādēt bez maksas, taču jau spēles gaitā mums ir iespēja tērēt savu naudu, lai iegūtu dažādas papildu iespējas un spētu tajās attīstīties ātrāk. Iespējams, ka tieši šis ir tas mobiļo spēļu segmenta āķis, kas lietotāju ievelk tērēšanas bumā. Tomēr ne visas bezmaksas spēles iegūst šādus ieņēmumus, jo attiecība pret veiksmīgajām un pelnošajām spēlēm pret tām, kurām šis bizness neattīstās, ir 1:3. Jautājums palicis atklāts par to, cik ilgi darbosies tieši šāda biznesa forma, bet domāju, ka mobilo spēļu un lietotņu segmentā tas vēl būs kāds laiciņš.

AvotsKitguru

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
sagādnieks
22.12.2021 10:40

Tās nav spēles, bet gan appišanas platformas.

Oskars
22.12.2021 19:15

Nevis bezmaksas bet maksas speles, kura spiezh lietotajam pirkt, lai varetu spelet pilniba. Tadas speles vajadzetu aizliegt.

Roberts
22.12.2021 23:11
Reply to  Oskars

Nepiekrītu jo pubg tu vari nopirkt tikai vizuālu izskatu ieročiem un characteriem.
Nav nekādu advance pāri citiem spēlētājiem.

Krotow
23.12.2021 14:11

Tās visas ir parodijas par spēlēm, kur par katru sīkumu jāmaksā. Spēles, kur vienas darbības veikšanai jāgaida vairākas stundas, jāuzskaita. Un to autoriem jāpiespiež mūža ieslodzījums bez apžēlošanas tiesībām.

Reklāma