Reklāma

“CityBee” attīstās Rīgas lidostā

Jaunākie raksti

Dienvidkoreja palaidusi satelītu, izmantojot pirmo pašu radīto raķeti

Dienvidkoreja nupat spērusi nozīmīgu soli, lai kļūtu par daļu no kosmosa valstu saimes. Tiek ziņots, ka Dienvidkoreja pirmo reizi...

“Amazon” iepazīstina ar savu pirmo pilnībā autonomo mobilo noliktavas robotu

Ņemot vērā iespējamo krīzi nodarbinātības jomā, "Amazon" jo cītīgi jāstrādā pie automatizācijas un robotikas risinājumu integrācijas savās noliktavās. Šajā...

Turpinoties lielam pieprasījumam pēc Apple AirTag, varētu tikt izlaists uzlabots modelis

Apple AirTag ierīču izsekotājs tika izlaists nedaudz vairāk kā pirms gada, un izskatās, ka tas ir bijis salīdzinoši populārs,...

PCI Express 7 astoņkārt pārsniegs PCI Express 5 ātrumus

PCI Express 5.0 vēl nav nonācis pie lietotājiem datoros, kad jau PCI-SIG komiteja uzsākusi darbu pie PCI Express 7.0....

Seagate IronWolf Pro 6 TB NAS cietā diska apskats

Seagate IronWolf un IronWolf Pro sērijas diski aptver ietilpības variantus no 1 TB līdz pat iespaidīgiem 20 TB un...

To, ka Latvijā strauji pieaudzis ārvalstu braucienu skaits, izjūt arī koplietošanas automašīnu uzņēmums “CityBee”, kurš šajā gadā dubultojis īrēto stāvvietu skaitu lidostā līdz ar pieprasījuma pieaugumu. Pēdējos četros mēnešos braucienu skaits uz un no lidostas ar “CityBee” automašīnām ir pieaudzis piecas reizes līdz dažiem tūkstošiem mēnesī, kas ir labākais rādītājs, kopš lidosta iekļauta uzņēmuma darbības zonā.

“CityBee” pakalpojumu izmanto arī Lietuvas un Igaunijas iedzīvotāji, kas izvēlas koplietošanas auto, lai dotos uz Rīgas lidostu vai no tās uz mājām.

“Mūsu pakalpojuma izmantošana lidostā zināmā mērā norāda uz ārzemju un darījumu tūrisma atjaunošanos, kas ir laba zīme ekonomikai. Mēs arī turpmāk turpināsim pakalpojumu attīstību tieši braucieniem uz un no lidostas. Kopumā mēs redzam, ka, izņemot lokdauna trīs nedēļas rudenī, pārējā laikā kopš vasaras vidus koplietošanas pakalpojuma izmantošanas intensitāte būtiski pieaugusi un ir lielākā pēdējos trīs gados. Tas viennozīmīgi ir saistīts arī ar mūsu attīstību, jaunām zonām uz Liepāju un Siguldu, kā arī jauniem pakalpojumiem, kas padara koplietošanas pakalpojumu daudz pievilcīgāku un ērtāk lietojamu,” informē Kristof Hegedues, “CityBee Latvija” vadītājs.

Starp jaunajiem pakalpojumiem var minēt auto piegādi aplikācijas lietotājam uz noteiktu laiku un vietu. Šis pakalpojums ar katru mēnesi kļūst pieprasītāks, jo klienti novērtē augsto servisu, ērtības un prognozējamību.

Līdz ar ierobežojumu samazināšanos pieaudzies brīvdienu braucienu īpatsvars ar īsiem ceļojumiem uz dažādām Latvijas vietām. Tāpat uzņēmums šobrīd izjūt daudz pozitīvāku sabiedrības noskaņojumu līdz ar ierobežojumu samazināšanos – kopumā daudz atvērtāki dažādām aktivitātēm.

“Mēs kā uzņēmums esam daudz optimistiskāki par nākamo gadu un varam daudz mērķtiecīgāk plānot uzņēmuma attīstību. Šobrīd esam ļoti apmierināti ar zonu paplašināšanu Liepājā un Siguldā un plānojam līdz nākamā gada pavasarim/vasarai plašināt darbību vismaz vienā pilsētā,” informē Kristof Hegedues, “CityBee Latvija” vadītājs.

“CityBee” vasarā dubultoja autoparku, paplašinot to par 400 jauniem transportlīdzekļiem. Uzņēmums šobrīd nodrošina labāko koplietošanas pakalpojuma pārklājumu Latvijā, piedāvājot nu jau vairāk nekā 800 dažādu marku automašīnu. “CityBee” nomā ir “Toyota Corolla”, “Fiat Ducato” un šogad papildināts ar “Volkswagen Golf”, “Volkswagen T-Roc”, “Volkswagen T-Cross”, “Nissan Qashqai”, “Peugeot 2008” un “Volkswagen Crafter”. Autoparku papildina arī ar odziņām – piemēram, auto klasiku Ņivu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma