Reklāma

Īlons Masks iepazīstinājis ar jaunu “Tesla” produktu – pārcenotu svilpi “Tesla Cybertruck” formā

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Nav noslēpums, ka paralēli jauniem auto “Tesla” izvēršas citās produktu kategorijās, piedāvājot kvēlākajiem faniem arī sava veida joku lietas, ko parasti izpērk rekordīsā laikā. Piemēram, pērn aprīlī uzņēmums izlaida savu tekilu, iepildītu zibens formas pudelē, savukārt pērn jūlijā nāca klajā ar sporta šortiem. Īlons Masks nupat aicinājis sekotājus “Twitter” papildināt savu kolekciju ar jaunu produktu – 50 ASV dolāru vērtu svilpi “Cyberwhistle“, kas izskatās kā mini versija “Tesla Cybertruck” auto.

“Cyberwhistle”, kas izgatavota no nerūsējošā tērauda, “Tesla” dēvē par “premium” produktu, un kāds kaislīgs fans pavisam noteikti šo varēja pievienot savai īpašo lietu kolekcijai, lepni uzkārt kaklā un “pazīmēties” citiem.

Mazliet vēlāk Masks dalījās ar visai izaicinošu tvītu, mudinot sekotājus naudu lieki netērēt, iegādājoties “muļķīgo”, 19 dolāru vērto “Apple” ekrāna tīrāmo lupatiņu, bet tās vietā labāk ieķert “Tesla” īpašo “Cyberwhistle”. Izskatās, ka cilvēki šim padomam tiešām sekojuši, jo pāris stundas pēc Maska tvīta svilpe bija izpārdota. Šobrīd jau tālākpārdevēji ņēmuši lietas savās rokās, vietnē “eBay” šo svilpi tirgojot pat par 1000 USD.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Andris
02.12.2021 13:46

Un kas tur tāds? $50 nav nekāda lielā nauda, citi mēnesī nopīpē vairāk, kamēr šī vismaz ir stila lieta.

davix
02.12.2021 15:30
Reply to  Andris

Vai tiešām stila priekšmets? Varbūt tomēr pārticības un intelekta kompensējošas vēlmes ikona?

Ja tas ar ko savu paziņu lokā vari padižoties ir – svilpīte, tad tas daudz ko izsaka par pašu cilvēku un viņa draugu loku :)

Kaspars Baradach
02.12.2021 23:51
Reply to  davix

Samērā muļķigi argumenti. Cilvēki maksā tūkstošus par pastmarkām, monētām, un citiem niekiem. 50 naudas par stilīgu svilpi kuru pat var lietot, nebūt nav trakākais pirkums

Benzins
08.12.2021 15:44
Reply to  davix

Ja tu nopērc auto pa 100k+, tad domāju, ka 50usd sviple ko piemest klāt lai stāv plauktiņā nav tik traki :D Fanbojiem gnjau rociņas trīc lai var dabūt šo.

hmmm :)
08.12.2021 14:53

Intresanti tagad visi ies pa ielu svilpodami ? :D

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: